Fosse Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hver gang jeg skal oppdatere NOD32 med de nyeste virussignaturene. Så får jeg opp et vindu der jeg skal taste inn brukernavn og passord. Betyr det at lisensen er utgått? Det burde vært ein bedre beskjed om at lisensen er utgått isåfall. Er min ydmyke mening. Hvordan skaffer man ny? Har vært inne på Eset sine hjemmesider, og der kan man kjøpe 1- eller 2-års lisens, og få med en link til å laste ned programmet. Jeg har jo programmet, men er det slik man skal gjøre det likevel? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvis du allered har siste versjon av programmet installert er det vel bare å legge inn login/pass i oppdateringstjenesten? Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Tror ikke jeg helt skjønner. Det står jo et brukernavn der nå, og et passord, tror lisensen er gått ut, for det var ca. på denne tid jeg kjøpte det i fjor. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mitt gikk ut den 5, fikk heller ingen varsel om det, bare ugyldig brukernavn/passord. fornyet og lastet ned ny versjon, men du kan sikkert bare legge inn bruker/pass for den nye kontoen på den alerede installerte versjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå