Gå til innhold

Hodetelefoner til iPod Touch

somebody

Anbefalte innlegg

Hei, skal ha meg ett par nye hodetelefoner til min nesten nye iPod Touch, ettersom de medfølgende i pakken ga en for "flat" lyd, ønsker noen som demper lyden rundt, samtidig gir en god lyd og er behagelige å ha på hodet - tenker først å fremst på noen "around ear"

Det jeg hører på av musikk er mest:

Gammel Rock (70-80-talls)

Nyere Rock

Alternative

Men først å fremst gammel rock

Prisklassen= alt opp til 1400

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette lurer jeg også på ettersom jeg vurderer å også ønske Ipod touch til jul!

Jeg hører på mest metal og hard rock så hva er best da? Skal helst ikke være for store og tunge, skal være mulig å gå rundt med de.

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har et dilemma her.. Fikk nemlig Skullcandy smokin buds til jul. Men hadde kanskje heller tenkt meg Full Metal jacket modellen, så vurderer å bytte dem og legge inn noen hundrelapper ekstra for å få dem.

Men er det noen som har noen erfaringer med smokin buds og full metal jacket? Har hørt at full metal er mye bedre, men er det så stor forskjell at jeg bør gidde å betale så mye mer for dem?

(de skal forresten brukes til iPod og iPhone om det har noe å si 8) )

Setter veldig stor pris på raske svar!! :):)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
hvis det er lydkvalitet du er ute etter så styrer du unna skullcandy

Men nå har jeg fått skullcandy da, så da blir det det.. dessuten er de tøffe.

Hvis du skal bytte dem inn, så kan du jo ta noe annet. At de er tøffe vil ikke si at de har god lyd, men om utseendet er viktigere enn lyden så for all del

Lenke til kommentar

Tviler på at de er lydmessig noe bedre en de du allerede har, det er jo snakk om Skullcandy her. Du kan sikkert bytte til de hvis du syns at de er "kulere", men hvis du vil ha lydmessige forbedringer så burde du se på noe annet. Ta feks. Sennheiser CX300. Skjønner uansett ikke hvorfor utseende har noe å si når du skal ha dem inni øret; ville heller prioritert lyd og komfort.

Endret av dir3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...