somebody Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei, skal ha meg ett par nye hodetelefoner til min nesten nye iPod Touch, ettersom de medfølgende i pakken ga en for "flat" lyd, ønsker noen som demper lyden rundt, samtidig gir en god lyd og er behagelige å ha på hodet - tenker først å fremst på noen "around ear" Det jeg hører på av musikk er mest: Gammel Rock (70-80-talls) Nyere Rock Alternative Men først å fremst gammel rock Prisklassen= alt opp til 1400 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 KOSS hodetelefoner "KTXPRO1", Sennheiser hodetelefon, "CX300 BLACK", Razer hodetelefon "Pro|Tone m250" Sort, Razer hodetelefon "Pro|Tone m100" Sort. For å nevne noen Lenke til kommentar
somebody Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 KOSS hodetelefoner "KTXPRO1", Sennheiser hodetelefon, "CX300 BLACK", Razer hodetelefon "Pro|Tone m250" Sort, Razer hodetelefon "Pro|Tone m100" Sort.For å nevne noen Det var mange, noen som er bedere enn andre her? - og hvem bør jeg velge? Lenke til kommentar
somebody Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Det var egentlig ikke sånne jeg tenkte på, noen ltt mer "baggy" Endret 14. desember 2007 av Evenos Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Dette lurer jeg også på ettersom jeg vurderer å også ønske Ipod touch til jul! Jeg hører på mest metal og hard rock så hva er best da? Skal helst ikke være for store og tunge, skal være mulig å gå rundt med de. Endret 15. desember 2007 av sureup Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Gir samme tips som til en annen her som skulle ha til børbart bruk i den prisklassen: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...&nplm=TL042 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) slettet Endret 15. desember 2007 av sureup Lenke til kommentar
somebody Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Men har du egene erfaringer med disse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Men har du egene erfaringer med disse? Nei. Sjekk erfaringer på head-fi.org Lenke til kommentar
tcg Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg bruker mine sennheiser PX100 og er veldig fornøyd, de har en relativt varm lyd i forhold til størrelse og pris. Det beste må være å prøve hodetelefonene du vurderer, eller er lese på headphone.com Lenke til kommentar
korkon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei! Jeg har et dilemma her.. Fikk nemlig Skullcandy smokin buds til jul. Men hadde kanskje heller tenkt meg Full Metal jacket modellen, så vurderer å bytte dem og legge inn noen hundrelapper ekstra for å få dem. Men er det noen som har noen erfaringer med smokin buds og full metal jacket? Har hørt at full metal er mye bedre, men er det så stor forskjell at jeg bør gidde å betale så mye mer for dem? (de skal forresten brukes til iPod og iPhone om det har noe å si 8) ) Setter veldig stor pris på raske svar!! :) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hvis det er lydkvalitet du er ute etter så styrer du unna skullcandy Lenke til kommentar
korkon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hvis det er lydkvalitet du er ute etter så styrer du unna skullcandy Men nå har jeg fått skullcandy da, så da blir det det.. dessuten er de tøffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hvis det er lydkvalitet du er ute etter så styrer du unna skullcandy Men nå har jeg fått skullcandy da, så da blir det det.. dessuten er de tøffe. Hvis du skal bytte dem inn, så kan du jo ta noe annet. At de er tøffe vil ikke si at de har god lyd, men om utseendet er viktigere enn lyden så for all del Lenke til kommentar
korkon Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 okei skjønner, men det blir nok skullcandy for gidder ikke begynne å lete etter noe helt annet + at jeg liker dem... Men er det noen som kan svare på det jeg egentlig spurte om her?? Og hva kremter du for tgc...? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Tviler på at de er lydmessig noe bedre en de du allerede har, det er jo snakk om Skullcandy her. Du kan sikkert bytte til de hvis du syns at de er "kulere", men hvis du vil ha lydmessige forbedringer så burde du se på noe annet. Ta feks. Sennheiser CX300. Skjønner uansett ikke hvorfor utseende har noe å si når du skal ha dem inni øret; ville heller prioritert lyd og komfort. Endret 27. desember 2007 av dir3 Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvorfor ikke kjøpe akg k26p? Test Jeg bruker selv disse på mp3en og er alltid like fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå