Ueland Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Funksjonaliteten er lagt ut til test for moderatorer nå, så om ingenting tryner dukker den opp for trådstartere i sine tråder i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Funksjonaliteten er lagt ut til test for moderatorer nå, så om ingenting tryner dukker den opp for trådstartere i sine tråder i løpet av noen dager. I alle kategorier? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har ikke funnet noen kategorier hvor funksjonen ikke er til stedet, så jeg vil tro den blir implementert over hele forumet ja. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Går det an å nevne hvilken løsning dere har valgt (nytt icon-sett, eget icon i egen kolonne......)? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg tror faktisk det beste vil være om disse får en svak (og pen) grønnfarge bak hele sin rad. (I stedet for blå, slik det er nå) Jeg tror ikke automatisk innskrivning av alene, er det beste. Jeg ser for meg et ekstra ikon og/eller en farge som gjør at raden skiller seg ut. Endret 10. oktober 2008 av TSP Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg tar på meg sjangsen å svare på det. Løst knappen er i samme rekke som i Svar nå og Nytt emne rekken på toppen av tråden, den kommer etter Nytt emne. Selve knappen ser ut som standard (Ueland lagde den fra grunn vil jeg tippe) og ser slik ut: Pr. dags dato finnes den kun i Diskusjon.no skinnet til moderatorene. Etter min mening en helt grei løsning som passer utmerket inn i det som allerede eksisterer. edit: Bilde av knappelinjen: Endret 10. oktober 2008 av KVTL Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg vil heller tippe at Ueland lastet ned GDK (Graphic Development Kits) fra IPS sitt klientområde for deretter å bytte ut tekst på en knapp. Ser forresten ut som dere har gått for et løst-ikon om man ser foran dette emnet. Ser greit ut, men det virker hakkete. Litt mykere linjer kunne gjort seg. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ser bra ut. Fint med en gjennomført løsning og ikke bare noe som er slengt sammen i en fart. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 En fin liten grønn check-V Dette ser lovende ut. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Oi, dette kan jo funke Men fiks anti-aliasing på ikonet ja Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vil ikonet overstyre evt. andre ikon som ligger i kolonnen evt. vil de ikonene som man nå har mulighet til å sette i kolonnen bli fjernet? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er dette bare får brukermodoratorer? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Funksjonaliteten er lagt ut til test for moderatorer nå, så om ingenting tryner dukker den opp for trådstartere i sine tråder i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vil ikonet overstyre evt. andre ikon som ligger i kolonnen evt. vil de ikonene som man nå har mulighet til å sette i kolonnen bli fjernet? Det ser sånn ut med tanke på plasseringen, men ser ikke det som det helt store problemet da man bare mister "unødvendige" ikoner. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg vil ha det Støtter denne! Endret 15. oktober 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Det ser sånn ut med tanke på plasseringen, men ser ikke det som det helt store problemet da man bare mister "unødvendige" ikoner. Jeg har vertfall ikke noe imot at ikonet blir erstattet med et "løst" ikon. Tror det hadde vært dårligere med en egen kolonne for løst ikoner. Håper forresten funksjonen blir lagt ut for brukere. Endret 16. oktober 2008 av Goggen90 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Håper forresten funksjonen blir lagt ut for brukere. Det er planen: Funksjonaliteten er lagt ut til test for moderatorer nå, så om ingenting tryner dukker den opp for trådstartere i sine tråder i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg