TSP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men sett at en tråd får besøk av en som har samme problem, men hvor løsningen i tråden for han ikke virker? Tråden blir fortsatt sett på som løst utenfra og færre vil muligens stikke innom for å se nye svar. Vi må kanskje finne en "løsning" på dette "problemet"? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men sett at en tråd får besøk av en som har samme problem, men hvor løsningen i tråden for han ikke virker? Tråden blir fortsatt sett på som løst utenfra og færre vil muligens stikke innom for å se nye svar. Vi må kanskje finne en "løsning" på dette "problemet"? Da er det jo snakk om et annet problem, ergo, ny tråd? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Eller om det omhandler mye av det samme, er det bare å spørre i tråden for det og håpe på at folk svarer? Du mente at folk ikke gidder å lese innom tråder som har blitt merket med *løst*? - Isåfall er det et veldig godt spørsmål. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kommer egentlig på om denne funksjonen kommer til å bli brukt godt nok. Det er snakk om bevissthet, og i dag er det fullstendig mulig å forandre emnetittel så folk ser saken er løst, dog er det ikke mange som gjør det. Men det kan jo være folk blir mer påmint med en sånn funksjon, men egentlig når jeg tenker meg om så tror ikke jeg det alikevel, siden man må redigere det første innlegget, og da er man like langt igjen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvem sier at en må redigere for å merke den som løst. En knapp som kun trådstarter, moderatorer og administratorer har tilgang til i evt. topp og bunn av siden kan være "Merk tråden som løst/Ikke løst". Veldig enkelt! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Hvem sier at en må redigere for å merke den som løst. En knapp som kun trådstarter, moderatorer og administratorer har tilgang til i evt. topp og bunn av siden kan være "Merk tråden som løst/Ikke løst". Veldig enkelt! Det var ju faktiskt en genialisk idé! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvem sier at en må redigere for å merke den som løst. En knapp som kun trådstarter, moderatorer og administratorer har tilgang til i evt. topp og bunn av siden kan være "Merk tråden som løst/Ikke løst". Veldig enkelt! Yeah!. Den likte jeg. Bare den knappen ikke stenger tråden, så kunne jeg godt ha drevet kampanje for den. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Takker for ros angående det forslaget Nei, den vil ikke stenge tråden. En løst tråd er ikke en stengt tråd, det ville blitt misbrukt, samt at det bør være mulighet for videre diskusjon som dere sier. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Velkommen til klubben (pkt. 3): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=844451&hl= Dette burde ha vært på plass for lenge siden, da man på den ene siden blir oppfordret i en del kategorier til å nettopp redigere emnetittelen med å sette [LØST] framfor, og på den andre siden en kanskje enkel sak å fixe for teknisk. I utg.pkt burde det være et problem pr. tråd. Er det en tråd som ikke gir en bruker løsning for et 'tilsvarende' problem, så er det bare å opprette en ny tråd. Enkelt og greit. Ja til et mer brukervennlig forum! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Saken tas inn til vurdering av styret nå. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Denne '[Løst]'-knappen er dypt savnet i 'Anti...-forumet. Nærmer det seg en avklaring på om dette er en funksjon som kommer? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Enig. Har mye nytte av en slik løst-knapp i forum som: -Datamaskinen fungerer ikke -Antivirus og datasikkerhet -Programvare -Forbrukerrett m.m Håper det blir gjort noe med dette Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Denne '[Løst]'-knappen er dypt savnet i 'Anti...-forumet. Nærmer det seg en avklaring på om dette er en funksjon som kommer? Den kommer til å dukke opp nå snart. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Kan du fortelle mer om funksjonaliten? Vil den være synlig for trådstarter, moderatorer og administratorer uten at en trenger å redigere innlegget, eller må en inn i innlegget å redigere? Tror den første løsningen vil fungere best, men synes det og bør komme opp en boks hvor en kan lenke til et innlegg som løste problemet eller forklare hva man gjorde for at problemet løste seg og skal dukke opp i trådstarters første innlegg. Noe ala: "Tråden er merket som løst fordi..." Endret 19. april 2008 av TSP Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Støtter jeg også ^^ EDIT: Dumme meg, så ikke at det var på vei xP Endret 20. april 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) støttes Endret 29. april 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Syns dette er et veldig bra forslag. Forumet til ITpro.no er vel et eksempel på at dette funker veldig bra. De har til og med poengsystem, der man får poeng om man gir gode svar Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 - og jeg håper inderlig at ikke det kommer noe poengsystem her i gården Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg