Gå til innhold

[Løst]Forum tråd *løst* funktion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammel tråd men ville legge til at ITpro har en lignende løsning og den fungerer utmerket. Syntes hvertfal helpdesk delen av HW burde ha en slik funksjon.

 

Det blir også mye lettere for nye brukere og finne svaret sitt, om 4 tråder omhandler det samme, men om den som har riktig svar er merket [LØST] så blir det lettere og finne fram.

 

God jul BTW :)

Endret av Habitats
Lenke til kommentar
Kanskje det og en stenge tråd funksjon. Irriterende hvis man poster en helt idiotisk post og så kan man ikke stenge den.

Slikt kan bare rapporteres, mulighet for å stenge en tråd når som helst kommer neppe.

 

"Løst"-funksjon er en grei sak å få til, dog får vi se hvordan ønsket for det er her. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skulle akkuratt inn og skrive om dette selv, så jeg henger meg bare på her. Det jeg tenkte var en ekstra knapp i bunnen [svar] [forhåndsvis] [svar og marker som løst]. Itillegg til en knapp i toppen som markerer som løst dersom man ikke vil svare. (Enkelre enn og redigere og endre tittel til "[løst] emnetittel").

Lenke til kommentar

Skeptisk. Det hadde vært greit om tråder merkes som *løst*. Men å stenge løste tråder er jeg i mot, da det ofte kan være andre som har samme problem men har spørsmål angående løsningen.

 

Det er i slike tilfeller at det blir en del unødvendige tråder. Dessuten har en del av brukerene som stenger sine egene tråder en lei tendens til å slette spørsmålet, og noen ganger løsningen også.

 

Jeg er i for forslaget hvis denne problemstillingen blir tatt hennsyn til.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...