Robbansvenske Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Tycker det kunder varit fint med en t.ex funktion "icon" i forumet som man kan huke av når man løst sitt problem. Det är ju ingen vits att svara på inlägg ibland. Endret 21. november 2008 av Ueland Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dette kan jeg støtte Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jøss, dette var faktisk en utrolig god ide! Støttes! -Tet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Stottes Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Veldig bra forslag.. Støtter den 100% Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Supert! Støttes her også ... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 I tillegg, legg til en funksjon som gjør at du kan søke gjennom *løste* topics. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) I tillegg, legg til en funksjon som gjør at du kan søke gjennom *løste* topics. Trådarna kan vara som de är nu, men det bør vises som "løst" i rubriken..ingen vits i o dele opp fourmstrådarna mere. Endret 14. desember 2007 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kanskje det og en stenge tråd funksjon. Irriterende hvis man poster en helt idiotisk post og så kan man ikke stenge den. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Støtter forslaget til svensken. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Kanskje det og en stenge tråd funksjon. Irriterende hvis man poster en helt idiotisk post og så kan man ikke stenge den.Berre å rapportere og be om stenging. Heller det enn at ein kan stenge eigne trådar. Redigert: Ein løyst-funksjon hadde kanskje ikkje vore so dumt. Endret 17. desember 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Gammel tråd men ville legge til at ITpro har en lignende løsning og den fungerer utmerket. Syntes hvertfal helpdesk delen av HW burde ha en slik funksjon. Det blir også mye lettere for nye brukere og finne svaret sitt, om 4 tråder omhandler det samme, men om den som har riktig svar er merket [LØST] så blir det lettere og finne fram. God jul BTW Endret 24. desember 2007 av Habitats Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kanskje det og en stenge tråd funksjon. Irriterende hvis man poster en helt idiotisk post og så kan man ikke stenge den. Slikt kan bare rapporteres, mulighet for å stenge en tråd når som helst kommer neppe. "Løst"-funksjon er en grei sak å få til, dog får vi se hvordan ønsket for det er her. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Gi meg den "Løst" funksjonen i julegave med det samme Ueland! (PS: Krever et eget snasent "Løst" -ikon. Samt huk av for "Søk blant løste tråder". Her er gaver til Drift: God jul! Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Absolutt ingen dum idé. Alltid fint med forbedringer. God jul og snart godt nyttår! Lenke til kommentar
pulse Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skulle akkuratt inn og skrive om dette selv, så jeg henger meg bare på her. Det jeg tenkte var en ekstra knapp i bunnen [svar] [forhåndsvis] [svar og marker som løst]. Itillegg til en knapp i toppen som markerer som løst dersom man ikke vil svare. (Enkelre enn og redigere og endre tittel til "[løst] emnetittel"). Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Rett og slett en knallgod idè! Støttes fullt ut! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Skeptisk. Det hadde vært greit om tråder merkes som *løst*. Men å stenge løste tråder er jeg i mot, da det ofte kan være andre som har samme problem men har spørsmål angående løsningen. Det er i slike tilfeller at det blir en del unødvendige tråder. Dessuten har en del av brukerene som stenger sine egene tråder en lei tendens til å slette spørsmålet, og noen ganger løsningen også. Jeg er i for forslaget hvis denne problemstillingen blir tatt hennsyn til. Endret 12. januar 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg støtter forslaget. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, trådene kan ikke slettes, for da kan man ikke drøfte det videre i ettertid om det er behov for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg