Spillorakelet Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nok en gang: De brukte ps2 maskinene som kommer inn blir testet for så lagt ut for salg. Faktisk så blir de fleste solgt igjen med tiden.. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Har nettopp funnet frem min gamle PS2(som jeg trodde var ødelagt) og 5 gamle spill som låg i bunnen av en kasse på loftet og er klar til å kjøpe meg en Arcade om de har flere igjen på lager. Har også bestilt meg en Elite, så jeg kommer til å beholde kontrollen og minnekortet og gi bort selve konsollen i julegave . Jeg tror også Microsoft står i bakgrunnen og trekker i trådene. De får PS2 bort fra markedet og øker samtidig salget av Xboxer nå før jul. Er jo nesten slik at det kan lønne seg å kjøpe en PS2 og 5 spill hos EB og bytte dem inn 5min etterpå og kjøpe seg en 360(gitt at man har planer om å kjøpe en 360) Endret 18. desember 2007 av toeblast Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Da har jeg også kjøpt meg en xbox 360. Fikk den gamle ps2'n til kameraten min billig, og 5 spill var ikke no problem å skaffe da jeg har en haug av spill i hylla Bytta også inn en del gamle xbox 1 spill så jeg betalte 550kr for den versjonen med 2 spill. Så nå blir det mye Forza 2 spilling i jula Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå