gamerman Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei Jeg ser på eb games sin hjemme side at de selger en xbox arcade for 699 kroner! Hva er det med denne som er forskjellen fra den vanlige xbox 360, xbox 360 premium. Og hva er denne xbox 360 pro? De selger: Xbox 360 Arcade 699,- Xbox 360 Premium med Forza 2 og Viva Pinata 1349,- Xbox 360 Pro (HDMI) 1349,- Kan noen si meg hva dette er? Takker meget for det! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det tilbudet gjelder kun vis man bytter inn en ps2 med fem spill Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jepp. Det står med liten skrift under. Forskjellen på Premium og Pro her er vel at Premium er uten HDMI, mens Pro er med HDMI. Ellers er de like (mtp. Harddisk, Trådløs kontroller, Headset, kabler o.l) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva er forskjellen på Arcade og Premium? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hørt om søk, google eller wikipedia? Wikipedia Lenke til kommentar
mopani Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har du en link til Ebgames sine hjemmesider? Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 http://www.ebgames.no/xboxTradein.asp Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva er forskjellen på Arcade og Premium? Arcade leveres med memorycard (64 mb) pluss 5 fjasespill . Kjøp heller premiumen (20 gb harddisk), alt annet er meningsløst. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Minne kortet til Arcade versjonen er vel på 256MB og ikke alle XBLA spill er fjasespill. De konsollene som omtales som Premium og Pro har bare 20GB harddisk. Etter at Xbox originals ble lansert begynner jeg å føle at 20GB er litt lite (husk at kun 13GB er tilgjenglig. resten er reservert). Jeg ville kanskje vurdert en Arcade versjon og kjøpt 120GB harddisk løst eller kjøpte en Elite versjon siden den kommer med 120GB. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg ville kanskje vurdert en Arcade versjon og kjøpt 120GB harddisk løst eller kjøpte en Elite versjon siden den kommer med 120GB.Dette er nok det jeg hadde gjort hvis jeg skulle kjøpt meg Xbox 360 nå for tiden. Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kanskje et lite dumt spørsmål det her, men pleier de som står i butikken å teste ps2'n om den funker når man skal bytte den inn? hehe Har en ødelagt PS2, så bare spør for morro skyld Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kanskje et lite dumt spørsmål det her, men pleier de som står i butikken å teste ps2'n om den funker når man skal bytte den inn? hehe Har en ødelagt PS2, så bare spør for morro skyld Hmm, tror de tester spilla, men er ikke sikker når det gjelder konsollen. Kanskje de tar dem inn for å resirkulere dem? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kanskje et lite dumt spørsmål det her, men pleier de som står i butikken å teste ps2'n om den funker når man skal bytte den inn? hehe Har en ødelagt PS2, så bare spør for morro skyld Den blir testet ja så ditt forsøk på å svindle i dette tilfellet blir oppdaget! Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kanskje et lite dumt spørsmål det her, men pleier de som står i butikken å teste ps2'n om den funker når man skal bytte den inn? hehe Har en ødelagt PS2, så bare spør for morro skyld Den blir testet ja så ditt forsøk på å svindle i dette tilfellet blir oppdaget! Haha, søren også. Men hva skal dem egentlig med de konsollene de får inn? Tviler sterkt på at de får solgt den igjen. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Minne kortet til Arcade versjonen er vel på 256MB og ikke alle XBLA spill er fjasespill. De konsollene som omtales som Premium og Pro har bare 20GB harddisk. Etter at Xbox originals ble lansert begynner jeg å føle at 20GB er litt lite (husk at kun 13GB er tilgjenglig. resten er reservert). ok. Fjasespill var litt tulleprtat. Men de koster ikke allverden og laste ned. De eksra kr det koster for "13" gb, mener jeg er verdt de kronene. Så har man hvertfall muliget til og laste ned div. demoer og videoer+ xbox spill og selfølgelig arcade spill Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Prøver igjen jeg. Noen som egentlig vet hva EB Games gjør med ps2 maskinene de får inn? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Prøver vel antageligvis å selge de (Noe som de helt sikkert ikke får gjort). Men vis du skal bytte inn ps2en din så må du ta å skrive navn og telefonmunner. Så vis noen kjøper din brukte ødelagte ps2 så får du nok en telefon. Kan sikkert godt hende at de også tester ps2en Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ok, kjekt å vite så jeg ikke blir banna fra butikken:P Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det meste av de 7 ekstra gigabytene er vel materiale det er fullt mulig å fjerne manuelt, type videoer, trailers osv? Minus det harddisken "stjeler" da, men dette kan da vel vitterlig ikke være så mye som 7gb i dette tilfellet. Endret 17. desember 2007 av Adrianinh0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nei, 7 GB er reservert, og ikke noe du kan slette for å frigjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå