Insomniatic Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det noen som har prøvd Super Crazy Guitar Maniac 2 Deluxe her? Det har blitt et veldig populært på youtube har jeg sett. Nummer 1: Super Crazy Guitar Maniac Nummer 2: Super Crazy Guitar Maniac 2 Deluxe Eneren er veldig dårlig. Jeg har perfect på ALLE på toeren. Post bilde av deres progress når dere selv synes dere er blitt veldig gode Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dette spillet suger. Spill heller noe som faktisk er morsomt, Frets on Fire. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Dette spillet suger. Spill heller noe som faktisk er morsomt, Frets on Fire. OT: lol, du har 911 poster^^ OnT: joda, fint spill.. men ikke helt min stil.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det har jeg faen! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Slutt med offtopic da Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 jeg har perfect på alle sammen. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg har starta ny fil på SCGM nå. Ganske bra foreløpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå