Skyax Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Gadd ikke å starte en ny tråd, med nesten samme tema. Er også på jakt etter en skrekkfilm å se med dama, men den skal ikke være så veldig skummel... Filmer som Fritt vilt, The eye er nok til å skremme hun passe godt:P Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) The others. my 2 cents (dameskrekkfilm) Til trådstarter vil jeg anbefale the exorcist siden ingen andre har nevnt den klassikeren Endret 30. august 2008 av dga01 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 The Orphanage er en rimelig bra skrekkfilm som atpåtil har fått god kritikk i det meste av verden. Ellers er vel gode gamle Boris Karloff som Frankenstein's Monster en evig klassiker Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Heisann. Skal glane litt film med ei jente jeg er litt into i helga. Noen forslag på GODE og SKUMLE skrekkfilmer? Har allerede Skjult på lista. Noen flere? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Skjult er gaske guffen . Ellers er det lite gode skrekkfilmer for tiden, du må nok tilbake til 80-90-tallet for å finne de klassiske skrekkfilmene. Noen spesiell type skrekkfilm sjanger du er ute etter? Savner noen nyere monster filmer i 18 årsgrense klassen . Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Bør vel være minst mulig gørr slik at jenta ikke synes det er ekkelt, og mest mulig skummel slik at hun krabber inn i armkroken? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Paranormal activity? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Bør vel være minst mulig gørr slik at jenta ikke synes det er ekkelt, og mest mulig skummel slik at hun krabber inn i armkroken? Akkurat det jeg leiter etter ! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Arachnophobia, den bør være skrekkelig for damer . Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg ville anbefalt The Ring, og A Tale Of Two Sisters. Evt. også Shutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå