Ethernet Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Halla Bestemte meg for å se en skrekkfilm med jenta mi til uka. Eller hun bestemte det, rettere sagt. Jeg har sett masse, og jeg er ganske herdet når det kommer til skrekkfilmer. Men hun vil ha noe helt jævli (don't ask ) Så noen som har noen forslag til ordentlig skikkelig skumle filmer? Takker og bukker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Forslag: Søk i denne kategorien så finner du mange bra tråder Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Hehe. Ja, du har vel helt rett Lars.. Jeg burde ha gjort det først.. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kan vel komme med et lite tips allikevel, The Descent er en veldig, veldig skummel film. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Halloween. Uten tvil den skumleste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 The Descent er ikke skummel ! Den suger Halloween er gode filmer, ja Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) The Shining/Ondskapens hotell er jo koz. Veldig skummel, men kanskje ikke akkurat "grøsser". Anbefales Goscinny Endret 14. desember 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Nja. Jeg vil ha noe ordentlig skummelt, og ikke masse innvoller og dritt Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva med The Ring og de der? Men dere har vel sett The Ring allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 A tale of two sisters. Makan til psykisk pressende stemning må du lete lenge etter. Jeg holdt på å falle av stolen et par ganger. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Den så ganske lovende ut På brafilm.no har de jo sånn diagram, som viser bla nerve og puls fra en skala 1-9 A tale of two sisters får 9 på nerve der Men er det noen som har 9 på puls og? Slik at man konsant sitter med høy puls og det er nerveprriende hele veien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva med å si litt mer hva du er ute etter? Et eksempel på en film av samme type hadde vært fint Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Pulse er en ekkel film. Jeg ser på meg selv som ikke lett skremt men det er den eneste filmen jeg har blitt skremt av. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Hva med å si litt mer hva du er ute etter? Et eksempel på en film av samme type hadde vært fint Jeg er ikke ute etter overnaturlige greier. Ikke noe aliens eller deformerte skapninger. Kan ikke si jeg har blitt helt vettskremt av en film før, så hva slags film er vanskelig å si. Men Halloween filmene er vannvittig bra. Nattsvermeren er også kul, sammen med fritt vilt, selv om den ikke er så skummel, er den råbra Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) "The Blair Witch Project" er jo en gammel elsk-eller-hat-klassiker. Jeg må innrømme at jeg tilhører den delen som ble skikkelig skremt av den. Endret 15. desember 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Selv om jeg ikke liker den så voldsomt, så har jeg hørt at en del folk blir vanvittig redde av "The Grudge", om du ikke allerede har sett den. Dog den er om "Spøkelsa!" Endret 15. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Nei, the Grudge er ikke særlig skremmende Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nei, the Grudge er ikke særlig skremmende Trodde søren meg at jeg var den eneste om det en periode. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 haha Nei, jeg liker heller psykologiske filmer om det er det man kaller det. Slike man blir ordentlig sliten av å se på. De kan være helt grusomme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå