mopani Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvilket av disse to spillene mener du det er verdt å kjøpe? og hvorfor? Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vel jeg har barespilt GRAW2 av disse to så jeg kan bare si at det er et fantastisk spill. Jeg syntes det er en god historie, bra action, fin stemning, topp grafikk alt klaffer sammen og blir til en renspekka actionbombe. Og den har jo fått en del gode omtaler, prøv demoen til disse spillene. Og er det 360 eller pc du skal ha det til? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Okey! Jeg skal ha det på Xbox 360;) Lenke til kommentar
r88 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Uten tvil Graw 2. Blacksite er skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Graw 2 er ikke så altfor mye bedre det heller. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Tråden flyttes til Konsoll > Microsoft. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Graw 2 er ikke så altfor mye bedre det heller. ett hva jeg har hørt om blacksite regner jeg med at graw 2 er bittelitt bedre . det er og to helt forskjellige spill. Selv anbefaler jeg GRAW2. hatt mye moro med det! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det skal være demo av begge spillene på XBL, så man kan prøve ut selv. Forøvrig så kan du ta en titt på videoanmeldelsene til gametrailers, så skjønner du hvor du skal holde deg unna Blacksite. GRAW 2 Blacksite Area 51 Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) GRAW2 har absolutt sine mangler, men det får allikevel 86 hos Metacritic. Å sammenligne dette med Blacksite som får 63 er helt på trynet. GRAW2 er i en annen liga. De største manglene til GRAW2 ligger i lobby-systemet deres for online-spilling. Endret 16. desember 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 GRAW 2 helt klart! Blacksite: Area 51 har fått dårlige kritikker og ser ikke spesielt morro ut.. Prøvde demo på X360 Dashboard, noe som ikke var spesielt underholdene... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Blacksite er elendig i forhold, det er hvertfall sikkert. Jeg hadde mye moro med GRAW2, kan trygt anbefale det! Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg ville ha droppa både GRAW2 og Blacksite og heller kjøpt Halo 3 og/eller COD4 som er mye bedre spill om du spør meg. (Spesielt med tanke på flerspiller. Er du ikke særlig interessert i flerspiller burde du ta en titt på Bioshock om du ikke har spillet. Ligger demoer av Bioshock, GRAW2 og Area 51 på Xbox Live. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nå er det ganske stor forskell på spillene du nevner og GRAW2. De er for første person alle sammen, og er heller ikke lagbasert og taktiske. De bruker ikke dekning i den grad GRAW2 gjør det. Skulle jeg anbefalt noe "tilsvarende" GRAW2, så måtte det blitt Gears of War. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Han spør om Blacksite i tillegg som er et FPS. RS: Vegas er det det skytespillet som har fått til "cover-systemet" best så langt. Et ganske bra spill også, men kanskje best å vente på 2'ern som kommer neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå