Aleks_r Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Tja....regener med at topic'en sier alt Fikk med Morrowind til Gfx-kortet mitt+endel andre spill bl.a Duke Nukem Manhattan Project,som jeg beli driiit skuffa over:P Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva med å prøve å istedet for å briefe? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva med å prøve å istedet for å briefe? Han imponerer ikke meg, har ikke anelse hva han babbler om en gang. Vet det er spill men det er og det eneste Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Nei det burde du absolutt ikke. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Tja....regener med at topic'en sier alt Fikk med Morrowind til Gfx-kortet mitt+endel andre spill bl.a Duke Nukem Manhattan Project,som jeg beli driiit skuffa over:P Ja, hvorfor ikke. Morrowind er jo et artig spil det. Blir vel også morsomt og se hvordan kortet ditt fremstiller vannet. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Tja....regener med at topic'en sier alt Fikk med Morrowind til Gfx-kortet mitt+endel andre spill bl.a Duke Nukem Manhattan Project,som jeg beli driiit skuffa over:P Ja, hvorfor ikke. Morrowind er jo et artig spil det. Blir vel også morsomt og se hvordan kortet ditt fremstiller vannet. Burde det bli et problem med et GeForce 4 TI4200 ?Er det så grådig fint vann det da? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Tja....regener med at topic'en sier alt Fikk med Morrowind til Gfx-kortet mitt+endel andre spill bl.a Duke Nukem Manhattan Project,som jeg beli driiit skuffa over:P er jo ikkje SÅ vanskelig å installere det då, og vist du misliker det, slett det! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Tror ikke det vil være noe bedre vann enn med et TI4200, nei. Morrowind er et kult spill, så hvorfor ikke installere? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Nei, du blir avhenging. Men har du lite å gjøre så er det et driit tøft spill! Lenke til kommentar
CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg syntes egentlig at spillet er litt "kjedelig". Men kanskje du liker det....vet ikke Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Spille "Morrowind" er ikke bare et dårlig spill, men selve konseptet er dårlig. Det eneste "Morrowind" spille som duger er "Daggerfal" et av de første som jeg vet om. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 digger elder scrolls 3. alså installer Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 som Zydar sier, er det kun The Elder Scrolls II: Daggerfall som er det eneste virkelig gode spillet i Elder Scrolls-serien... Morrowind er ikke noe bra i det hele tatt.. eller jo, god grafikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå