WaterMarked Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det mulig å spille 2stk på en konsoll online? Gjennom split screen eller hva det heter. Tnx for svar. Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 nei det er ikke det. kjøp 2 konsoller så er du sikkra =) Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Blir litt dyrt. Litt synd at det ikke går an, er det noen planer for patch som gjør dette mulig eller er det utelukket.? Tnx for sjapt svar. Lite spørsmål til. Er det mulig å kun snakke med en eller flere bestemte personer gjennom mic når man spiller online, eller en måte og fikse det. Litt plagsomt å høre russisk når andre snakker... Av en eller annen grunn så havner jeg alltid på et par serverer der alle snakker forskjellig språk, og russisk er tydeligvis favoritten. Endret 14. desember 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hmm.. jeg bare tullet med den 2 stk. konsolltingen dah. tror ikke det er nulig men nå har jo jeg ikke mic så hva vet jeg. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Nei, det er ikke mulig å spille splitscreen online, og det kommer heller ikke til å bli mulig. Fordi; dette ville gitt dere en urettferdig fordel ovenfor de andre spillerne, siden dere kan samarbeide om dere er på samme lag, og om dere er på motsatt lag. Dette kalles ofte ghosting, og er særdeles lite populært på slike spill! Du kan ikke filtrere ut eller inn folk på mic'en ennå, men det blir kanskje rettet i en fremtidig patch. Endret 14. desember 2007 av Stalking Hawk Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Er ikke ghosting når man er på samme lag. EDIT:Litt sjapp i avtrekker der. selvfølgelig går det an. Endret 14. desember 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Er ikke ghosting når man er på samme lag. Jo, selvfølgelig er det ghosting om man er på samme lag. Ikke vær tåpelig. Eller mener du at det ikke er noen fordel å se på to steder på kartet samtidig, mens alle andre kun ser seg selv...? EDIT: Ah, du redigerte deg ja. Bra! Endret 14. desember 2007 av Stalking Hawk Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jah, er nokså trøtt så er ikke helt med i svingene. Men problemet kunne vell blitt løst viss skjermen blir svart når man dør. Eller lignende sensur. Viss man ikke skal være så pirkete at man kan si det er ghosting å se fienden rett før man dør. Endret 14. desember 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå