Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 MMORPG aKa Runescape når det gjelde deg? scronix? Uhhh ja det er meg men jeg har slutta med runescape nå da Men nice bumping Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 MMORPG aKa Runescape når det gjelde deg? scronix? Uhhh ja det er meg men jeg har slutta med runescape nå da Men nice bumping Har du funnet deg ny jobb? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 MMORPG aKa Runescape når det gjelde deg? scronix? Uhhh ja det er meg men jeg har slutta med runescape nå da Men nice bumping Har du funnet deg ny jobb? Nei. Har søkt. Lenke til kommentar
askldkalssda Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg er også nolifer... har mange bruker her på diskusjon.no. Ofte er jeg ute å syter, så trøster jeg meg selv. Ofte hjelper meg selv i diskusjoner. Noen ganger så er til å med i mot hva egentlig mente! Utrolig gøy! Kulere enn AOC! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen ganger så er til å med i mot hva egentlig mente!Det er jo noe av det morsomste som finnes Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hva er det morsomte som finnes? følgte ikke helt med xD? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hva er det morsomte som finnes? følgte ikke helt med xD? Jeg er også nolifer... har mange bruker her på diskusjon.no. Ofte er jeg ute å syter, så trøster jeg meg selv. Ofte hjelper meg selv i diskusjoner. Noen ganger så er til å med i mot hva egentlig mente! Utrolig gøy! Kulere enn AOC! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Denne tråden er fail Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Denne tråden er fail Denne tråden er som hvilken som helst tråd i "Gledesutbrudd" kategorien som ikke består av kun "Gratulerer ", "Nice ", "Gratulerer " eller "Gratulerer og kjør forsiktig ". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå