Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Woot. sagt opp jobben. Endelig fri! Ferdig den 31/12/07. Veldig glad Endret 14. desember 2007 av H_H_N Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Gratulerer! Hvorfor? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Gratulerer! Hvorfor? Hvorfor jeg sa opp jobben, mener du? Fordi er evig lei av den. Nå kan jeg være hjemme og nolife litt mere. Høres kanskje rart ut, men er 100% alvorlig Endret 14. desember 2007 av H_H_N Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hehe... Sagt opp jobben og laget profil på diskusjon.no! Welcome to a new life! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hehe... Sagt opp jobben og laget profil på diskusjon.no! Welcome to a new life! Biiiiiig mistake! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Hehe... Sagt opp jobben og laget profil på diskusjon.no! Welcome to a new life! Biiiiiig mistake! Neida. Har drevet med nolifing lenge nå. Elsker det! Men, skal man nyte livet fult ut, må man jo trene for å ikke bli en feit idiot som sitter inne dagen lang. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 sa opp jobben for en stund siden. dritdeilig. men, jeg gjorde det for å bytte jobb da. deilig å se trynene på de jeg jobba sammen med, og bare tenke.. nå kommer de til å syte og klage enda mer på at det er for lite folk på jobb. De gidder ikke å ansette nye der heller forbanna møkkabedrift! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hehe... Sagt opp jobben og laget profil på diskusjon.no! Welcome to a new life! Biiiiiig mistake! Diskusjon.no suger all fritid ut av en når man først setter igang her. Nesten som heroin, vil jeg tro. Velkommen og gratulerer til trådstarter. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da jeg sluttet med World of Warcraft... ble jeg hektet på diskusjon.no... Jeg kuttet det sosiale livet mitt utenom tvert og satt inne i timesvis... ja, DAGESVIS om gangen... Nå er jeg bare et skall igjen av hva jeg en gang var... Ja, sånn kan det gå dere! Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Velkommen til Diskusjon.no Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 sa opp jobben for en stund siden. dritdeilig.men, jeg gjorde det for å bytte jobb da. deilig å se trynene på de jeg jobba sammen med, og bare tenke.. nå kommer de til å syte og klage enda mer på at det er for lite folk på jobb. De gidder ikke å ansette nye der heller forbanna møkkabedrift! haha! faen meg akkurat samme greia jeg var i! Har kjæreste nå, 2 jobber og data og driver på lappen, så slutta i jobb nr 3 idag, der de syter over hvor lite arbreidskraft det er! Det var KONGE! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer! Jeg tviler på at jeg ville sittet klokka kvart på 4, når jeg begynner på skolen klokka 8 i morgen, hvis jeg ikke hadde begynt med hw Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Se hva diskusjon.no har gjort med meg. Jeg holder på å sovne her jeg sitter, men hver gang jeg legger meg ned må jeg opp og sjekke nye/mine innlegg. NOEN MÅ HJELPE OSS!!1 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Se hva diskusjon.no har gjort med meg. Jeg holder på å sovne her jeg sitter, men hver gang jeg legger meg ned må jeg opp og sjekke nye/mine innlegg. NOEN MÅ HJELPE OSS!!1 Are we the same person? :!: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tror den eneste store forskjellen mellom oss er denne og denne. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Takk allesammen Og WoW...nah...ville heller spilt et online MMORPG som jeg ikke skal gå inn på :o Og forresten... /b/ ftw... Endret 5. januar 2008 av H_H_N Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 That's the spirit! Si opp jobben, begynn på /b/, hw og MMORPG Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 MMORPG aKa Runescape når det gjelde deg? scronix? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Blir nok slutt på jobbing hos meg og snart. Må bare orke å si opp mer enn jeg orker å jobbe først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå