L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har sett litt rundt nå og kom over AMD overdrive.Lurte så på følgende: Funker det om jeg har en Q6600 CPU og 680i brikkesett? Nvidia grafikkort, har 8800GTS 320Mb Trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, alle vet da at AMD lager Intel-chips så det skal gå fint gutten min. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 A-Jay, hva mener du? Han kjører jo Intel på nVidia brikkesett med nVidia grafikkort, og vil ha AMD drivere. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gjør ikke det programmet slike BIOS-instillinger som man alltid gjør med overklokking, bare gjennom Windows? Egentlig burde det jo da funke, selv om jeg testet det men den fant ingen AMD-prosessorer. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Trenger jeg å si mer? yupp, jeg forstod den ikke men nå er ikke jeg noe flink med pc heller da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 AMD Overdrive er et program som "automatisk" finner de beste overklokkingsinnstillingene for AMD-systemer. Her finnes ikke en komponent fra AMD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå