investor Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei Jeg trenger et software i form av weblagring ala http://adrive.com/ eller Novell NetStorage ( http://aitc.cba.ua.edu/welcome/netstorage.html ). Noen som vet om noen gode alternativer eller noe slikt?? 1. Jeg må kunne kjøre dette fra min egen server, er ikke intressert i å la andre få tak på filene. (ellers hadde jeg brukt google eller adrive. 2. Må ha webinnlogging og administrasjon av filene via web Bruk: Ha full tilgang til alle mine filer fra en hver webbrowser via nett. Ved å koble seg opp mot serveren min hvor denne programmvaren skal kjøre og filene ligger. Noen tips?? PS: Venligst ikke svar FTP gjør jobben, det er ikke det jeg er ute etter! Lenke til kommentar
investor Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 bump =) Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vel, du kan jo lage deg en hjemmeside, som du passord-beskytter og så lager du en slags opplastningsskjema og en side hvor filene i mappa ligger, hvor du trykker på lenka og du laster ned Kanskje? Hmm, har en følselse på at du vil si at du kanskje ikke helt skjønte det siste jeg mente, men... Lenke til kommentar
investor Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Vel, du kan jo lage deg en hjemmeside, som du passord-beskytter og så lager du en slags opplastningsskjema og en side hvor filene i mappa ligger, hvor du trykker på lenka og du laster ned Kanskje? Hmm, har en følselse på at du vil si at du kanskje ikke helt skjønte det siste jeg mente, men... Er noe slikt jeg har lyst på... vil da tro det finnes noe slikt fra før av? Andre som har laget noen free scripts til dette. Jeg har dessverre ikke helt peiling nok på scripting til å sette i gang å kode en slik side selv. Skjønner hva du mener. Men hadde håpet at det fantes noen gratis alternativer som kunne lastes ned og brukes på egen server Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har du mulighet for å bruke .htaccess og .htpasswd? Da kan du følge denne guiden kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå