YBD Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Les det med liten skrift i bruksanvisningen til den nye Nokia 6800 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ny og dritt bra bilde!! Ironisk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 sukk.. unger :/ Lenke til kommentar
YBD Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 OSING! Eh... BERGENSER! (?) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva er det som skal være så artig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva er det som skal være så artig at mobiltelefon-bruksanvisninger som oftest er knusktørre og formelle og denne ikke er det? Lenke til kommentar
Wazzabazza Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hva er det for at snowdog altid er først ute med en kommentar til et humorbilde, som altid lyder noe sånt som "OLD", ":old:", "Old, men still like bra" osv i det uendelige? Begynner faktisk å irritere meg litt! Selv om et bilde er gammelt, så kan det da enda være folk som ikke er som snowdog og sitter uttallige timer hvert døgn og surfer gjennom humor-sider, for å en gang i blant få fram et lite knis i sitt verdiløse liv!! Sorry! Måtte bare få det ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Holde meg til Ericsson Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Sorry, skulle egentlig skrive mer, men så så jeg på klokken og måtte ta en buss. I all hastverk trykket jeg på en knapp og logg ut... (Men jeg mistet bussen) Lenke til kommentar
YBD Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 :o Hva var vitsen med det innlegget? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 :o Hva var vitsen med det innlegget? hva var vitsen med denne posten? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva er det for at snowdog altid er først ute med en kommentar til et humorbilde, som altid lyder noe sånt som "OLD", ":old:", "Old, men still like bra" osv i det uendelige? Begynner faktisk å irritere meg litt! Selv om et bilde er gammelt, så kan det da enda være folk som ikke er som snowdog og sitter uttallige timer hvert døgn og surfer gjennom humor-sider, for å en gang i blant få fram et lite knis i sitt verdiløse liv!! Sorry! Måtte bare få det ut! word. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva er det for at snowdog altid er først ute med en kommentar til et humorbilde, som altid lyder noe sånt som "OLD", ":old:", "Old, men still like bra" osv i det uendelige? Begynner faktisk å irritere meg litt! Selv om et bilde er gammelt, så kan det da enda være folk som ikke er som snowdog og sitter uttallige timer hvert døgn og surfer gjennom humor-sider, for å en gang i blant få fram et lite knis i sitt verdiløse liv!! Sorry! Måtte bare få det ut! word. Hehehe jøss dette har ikke fått med meg. OLD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå