Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nokia 6800's bruksanvisning

YBD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hva er det for at snowdog altid er først ute med en kommentar til et humorbilde, som altid lyder noe sånt som "OLD", ":old:", "Old, men still like bra" osv i det uendelige? Begynner faktisk å irritere meg litt! Selv om et bilde er gammelt, så kan det da enda være folk som ikke er som snowdog og sitter uttallige timer hvert døgn og surfer gjennom humor-sider, for å en gang i blant få fram et lite knis i sitt verdiløse liv!! :evil::evil::evil::evil: Sorry! ;) Måtte bare få det ut! :p

Lenke til kommentar
Hva er det for at snowdog altid er først ute med en kommentar til et humorbilde, som altid lyder noe sånt som "OLD", ":old:", "Old, men still like bra" osv i det uendelige? Begynner faktisk å irritere meg litt! Selv om et bilde er gammelt, så kan det da enda være folk som ikke er som snowdog og sitter uttallige timer hvert døgn og surfer gjennom humor-sider, for å en gang i blant få fram et lite knis i sitt verdiløse liv!! :evil::evil::evil::evil: Sorry! ;) Måtte bare få det ut! :p

word. :grumpy:

Lenke til kommentar

word. :grumpy:

Hehehe jøss dette har ikke fått med meg. OLD!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...