Gormers Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Har nettopp runna singelplayerdelen, og tenkte jeg skulle prøve litt coop. Men jeg finner nesten aldri noen Hvis noen vil bli med, skriv gjerne her (hvis du har strict NAT kan jeg dessverre ikke spille med deg) Endret 14. desember 2007 av gormers Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har nettopp runna singelplayerdelen, og tenkte jeg skulle prøve litt coop.Men jeg finner nesten aldri noen Hvis noen vil bli med, skriv gjerne her (hvis du har strict NAT kan jeg dessverre ikke spille med deg) Er det coop på Double Agent da? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ja det er det.. Co-op multiplayer. Men det er bare en variant av vanlig multiplayer, med forskjellen at Mercs er boter og man skal samarbeide om å gå ut filer mot de. Om jeg husker rett så ligger det under vanlig multiplayer meny og kalles for challenges eller noe sånt. Send meg en friendinvite så er jeg med på co-op (gamertag: Arlendius) mvh Arlendius Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Bah... Co-op fra Chaos Theory var og er best mener da jeg... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Bah... Co-op fra Chaos Theory var og er best mener da jeg... Vet det Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Bah... Co-op fra Chaos Theory var og er best mener da jeg... Vet det Men hvor stor forskjell er det? Er det mange brett? Har hørt at det ikke så mye fokus på en handling som tidligere, men hvor mye er det som er borte? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er med på coop selv, låner spillet av en kamerat nå. Gametag er Skinney89... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå