AlltidRett Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tittelen sier alt tenker jeg, skal ut og kjøpe meg rullings nå og må ha det sterkeste. Er snuser som prøver å slutte med snus, og går da over til sigaretter imens. Vennligst IKKE klag på min metode for å slutte, jeg har hørt ALT allerede, blablabla det ER vanskeligere å slutte med snus enn røyk. Brukte prince rød ferdigrulla en stund, første røyken merka jeg god effekt fra, men nå merker jeg ikke mye til det. Så trenger noe kruttsterkt. Er det blå strek som er sterkest? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Er vel rød mix om jeg ikke tar så alt for feil (Hos dagligvarebutikker i allefall) Endret 14. desember 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Er vel rød mix om jeg ikke tar så alt for feil Det trodde jeg også, men så hørte jeg noe om at blå strek var sterkest.. Tror jeg hørte det idag faktisk. Så ble litt usikker. Det har kanskje ikke så mye å si men. Er rød mix det samme som rød 3, eller? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Mener det er Rød 3 Rulle tobakk som er sterkest smak, men Prince har høyest nikotin innhold, nemlig 0,9 mg Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dette hørtes ikke særlig fornuftig ut........... Men i militæret røkte jeg rullings for å roe nervene. Petterøes 3 og også eventyrblanding. Tror Petterøs 4 er sterkest. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 40% bergmose 40%karvablad tobakk og siste 20 % Blå Strek Tobakk Fin fin mix Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Eh, ja.. Tror jeg bare spør på bensinstasjonen rett og slett Kan gi rapport om hva jeg fikk til svar der. Brb! Lenke til kommentar
Blue Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dette hørtes ikke særlig fornuftig ut........... Men i militæret røkte jeg rullings for å roe nervene. Petterøes 3 og også eventyrblanding. Tror Petterøs 4 er sterkest. Hehe tror du er litt ute a sykler ja...jo lavere tall jo sterkere tobbak, samt at den er grovere. Blastrek er er vell rimelig sterk ja Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Rød 3 er sterkest i Norge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Rød 3 er sterkest i Norge. Siden du er så skråsikker på det så har du gjerne kilde også regner jeg med? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Er det ikke bare prøve begge 2 da.. den blå stripe å rød 3 ellr hva den het, så sjekke hvem som er sterkest.. man får nok vite det så fort man har tatt halve ellr noe.. Endret 14. desember 2007 av Knotten07 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Røyket en del år så det er min kilde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Røyket en del år så det er min kilde. Jævlig godt svart i grunn. Det skal du ha.... Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Kjøpte meg blå strek, men har fått et problem. Det går jo faen ikke an å rulle røyken jo, åssen i svarte får man papiret til å holde seg lukket? har prøvd to ganger nå, uten spor av hell. DET er plagsomt det.. tips? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kjøpte meg blå strek, men har fått et problem. Det går jo faen ikke an å rulle røyken jo, åssen i svarte får man papiret til å holde seg lukket? har prøvd to ganger nå, uten spor av hell. DET er plagsomt det.. tips? Hvis du er tørr på fingrene blir det hele mye vanskligere, stikk handa ned i en potetgullpose så skal du se du får det til med en gang Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Fikk det til på et vis, men ble en slags blanding mellom snusing og røyking. Fikk like mye tobakksrusk i kjeften som røyk. For få noen til å vise meg, da. Blir vel til at jeg må røyke ferdigrulla intill videre Edit: Har ikke mere potetgull. Endret 14. desember 2007 av AlltidRett Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Headbang noen minutter og deretter gni fingrene i håret da Edit: Fjernet 4 ord som av en eller grunn snek seg med *trøtt* Edit2: Glemte vist å fjerne de i editinga Endret 14. desember 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kjøpte meg blå strek, men har fått et problem. Det går jo faen ikke an å rulle røyken jo, åssen i svarte får man papiret til å holde seg lukket? har prøvd to ganger nå, uten spor av hell. DET er plagsomt det.. tips? Bruke limstreken på papiret. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hvis du slikker på limstripen på papiret, så er det lettere å få det til å henge sammen. Edit- ikke rask nok, som vanlig.. Endret 14. desember 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg