mopani Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg er ikke langt unna fra å kjøpe Graw2, men har hørt at det er et ganske avansert/komplisert spill. Stemmer dette? Med komplisert, så mener jeg det å gi beskjeder til "crewet" ditt.. Jeg har ikke selv prøvd spillet, så jeg vet ikke om dette er sant, bare noe jeg har hørt.. Hva mener DU? Synes du spillet er komplisert..? Endret 15. desember 2007 av 320_coupe Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kommando-systemet kan vel virke litt innviklet ja, men du trenger ikke å kommandere lagkameratene noe særlig egentlig. Jeg lot dem bare gjøre hva de ville jeg Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg vurderer å kjøpe GRAW 2 fordi jeg elsket det på PC, så her er noen enkle spørsmål. 1: Er det litt 3-person som i GRAW 1 til 360? 2: Er det bra MP? 3: Vil du (hvem som helst) generelt sett anbefale det til meg? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Multiplayeren er ganske god den ja, men eg syns kanskje det er litt einsformig, og med litt mange våpen, slik at du ikkje klarar å "identifisere" våpena. Men, eg vil seie det er verdt penga ja. Å kommandere er faktisk ganske lett! Endret 14. desember 2007 av Arne Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg vurderer å kjøpe GRAW 2 fordi jeg elsket det på PC, så her er noen enkle spørsmål.1: Er det litt 3-person som i GRAW 1 til 360? 2: Er det bra MP? 3: Vil du (hvem som helst) generelt sett anbefale det til meg? 1. Ja, det er 3. person som i GRAW 1 på 360. 2. Jeg synes det, kan være litt vanskelig å komme inn i matcher fordi de ofte begynner før du kommer inn. 3. Hvorfor ikke? Jeg likte det veldig godt. Skal sies at 360-versjonen er mange hakk over PC-versjonen. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Synes ikke spillet var vanskelig eller avansert. Absolutt verdt pengene spør du meg. Eneste negatvie er nok det Kjeksmestern nevner, det at mann ikke kan joine rom som allerede har begynt, kan bli litt mye venting til tider. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, og så hang det seg hos meg midt i eit oppdrag, slik at eg måtte byrje heile campaignen på nytt. Det var jo litt kjipt... -_- Lenke til kommentar
mopani Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, og så hang det seg hos meg midt i eit oppdrag, slik at eg måtte byrje heile campaignen på nytt. Det var jo litt kjipt... -_- Okey. Men det må jo ikke være spillet sin feil det da. Kan jo være maskina di... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det har eg ikkje sagt heller, men det er litt påfallande at det kun er i dette spelet maskina mi heng seg/det skjer feil i. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Dine problemer har ikke noe med hvordan 320 coupe liker spillet eller ei. Så dette er nok en feil tråd for sånt, Arne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå