Sudox Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 jeg får ikke spill til og virke på min pc... lyd og slikt virker, men ikke en gang gamle spill virker på den.... når jeg prøver og starte noen av spillene, så kommer dette opp: Oppdaget en konflikt med emuleringsprogramvare hva kan ver grunnen? Mvh Sudox Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du kjører windows vista? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvordan skal vi vite det? Kan du poste litt specs ihvertfall ? Hva slags emulering kjører du? hva slags spill? Er det DosBox du kjører ? Nintendo emulering ? Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 jeg emulerer med daemon tool og yasu.. valige pc-spill.... Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dubbelpost ute o går? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 prøv å skru av daemon tools og yasu Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor kjører du Daemon Tools på spill? Kan du ikke bare innstallere spillet, og spille fra CD/DVD? Det er som regel piratbrukere som må ty til Daemon Tools. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Så prøv Isobuster då.. Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 eg tror kanskje ikke d e någe me emulatoren å jør, har akuratt kjøpt mye nye deler, nyinstalert pc.. har instarert alt som trengs av drivere... tvile sterkt på at det e någe me emulator programmene å gjøre.. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor kjører du Daemon Tools på spill? Kan du ikke bare innstallere spillet, og spillefra CD/DVD? Det er som regel piratbrukere som må ty til Daemon Tools. Ja,blir vel litt farlig å komme med forslag her. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er vel bare å finne et originalspill du kjører rett fra disk/DVD uten noen form for emulering med deamontools osv. Da får du raskt svar på om det er emuleringa som tuller. Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 jeg har prøvd med spill som ikke trenge evolajoner.. men det gikk heller ikke.. :S å cd/dvd spilleren min vill ikke ta spillet mitt.. :S:S Lenke til kommentar
bevertann Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 jeg har prøvd med spill som ikke trenge evolajoner.. men det gikk heller ikke.. :S å cd/dvd spilleren min vill ikke ta spillet mitt.. :S:S Noen spill reagerer bare du har emuleringsprogram som kjører (Daemon, Alcohol, etc...), selv om ikke disse brukes til dette spillet. Prøv å stenge av emuleringsprogrammet du kjører. Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 någen så vet ka d kan ver? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Prøvde du å avinstallere Alcohol og deamon tools? Alle drivere skikkelig installert? Lenke til kommentar
MartinMyhre Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Prøvde du å avinstallere Alcohol og deamon tools? Alle drivere skikkelig installert? Høreklikk "Kjør Som Administrator"... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Prøvde du å avinstallere Alcohol og deamon tools? Alle drivere skikkelig installert? Høreklikk "Kjør Som Administrator"... Vi vet ikke enda om det er Vista eller XP han kjører.......... Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 kjøre xp.. ska prøva det dok sa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå