EinarEriksen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vi fortsetter med å presentere redaksjonens favorittmobiler gjennom tidene. I dag er det journalist Einar Eriksen som har plukket ut et knippe. Les mer Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ericsson T28 var en svært stilfull mobil. Sier meg enig her, jeg hadde selv en slik telefon i tiden, men den gikk dessverre i oppløsning etter god og tro tjeneste. Litt uheldig, men en definitivt veldig god telefon Lenke til kommentar
chritigu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har selv T39m, som har 5 tekstlinjer, men ellers ganske lik T28. Dette er telefonen jeg bruker når de nye mobilene er inne til reperasjon. Tok den fra guttungen som hadde brukt den som lekemobil i nesten et år, når K800i døde. Trengte ikke lade batteriet en gang Fantastisk telefon. Og hvilket design. Bare litt mer tungvindt å tekste og bruke kalender m så liten skjerm. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Var for ung til å oppleve T28 når den var ny, men for rundt et år siden skaffet jeg meg en T28. Den er og blir genial. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 neimen har du sett, der var den banangule M35 gitt jeg tror den jeg hadde fortsatt funker om noen gidder å dytte i ett simkort (av den gamle typen, den liker vist ikke nyere kort). bakdekselet har mistet gummien, den morknet, og jeg aner ikke hvor proppene har blitt av. men funker den, ja det skulle jeg tro Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Linken til del 2 på begynnelsen av artikkelen linker til del 3 (som er denne. ) Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 jeg hadde Nokia 7650 Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Samsung S100 <-- hadde den amerikanske versjonen S105. For en mobil, har ikke ord for skjermen på den tiden! Siemens S65 var også grei, men treg! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er det bare jeg som savner T68i her? Greit nok de refererer til den, men den burde virkelig ha en plass på listen? Telefonen var jo sinnsykt bra... Har ikke opplevd noen telefoner i ettertid som har hatt samme kvaliteten. Hva med Nokia 3310/3330, som ihvertfall slik jeg husker det var en av de første telefonene for ungdom som ikke kostet noe helt sykt, men hadde det man trengte. Nokia 3210? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg hadde en T28, i det herrens år 2001. Det var en genial mobil! Den første på markedet med Li-polymer batteri, og mulighet til å vise hvor mange timer som gjensto på batteriet... Jeg savner den... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Er det bare jeg som savner T68i her? Greit nok de refererer til den, men den burde virkelig ha en plass på listen? Telefonen var jo sinnsykt bra... Har ikke opplevd noen telefoner i ettertid som har hatt samme kvaliteten. Hva med Nokia 3310/3330, som ihvertfall slik jeg husker det var en av de første telefonene for ungdom som ikke kostet noe helt sykt, men hadde det man trengte. Nokia 3210? Har du i det hele tatt lest hva det står? Det står at det er journalistenes favorittmobiler. Ingen krav er satt for hvilke vi får velge, det er bare de vi har likt godt oppigjennom tidene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg