IntelAmdAti Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har kjøpt en Nintendo-startpakke på Elkjøp, trenger jeg å kjøpe noe mer? Er meningen at to stykker skal kunne spille sammen, er det da to wii-fjernkontroller, nunchuks eller vanlige kontrollere en bør gå for? Hvorfor følger det bare med en mikrofon til High School Musical? Og er det noen norske butikker som har Mario Galaxies inne? Takk på forhånd for tips Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kjøp gjerne ein RGB-kabel om du sitter på ein vanlig TV, eller komponent kabler om du har ein HDTV. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Angående Mario Galaxy kan du sjekke hos Spaceworld, vi har fått inn en del for noen dager siden Regner med at det gjelder resten av butikkene i spaceworld-kjeden. Lenke til kommentar
barney Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 tenkte jeg bare kunne slenge inn mitt spm om tilbehør her også. Hvilke kabler er det som følger med? Og er grafikken så "dårlig" fra før av at jeg ikke vil merke noe særlig forskjell om jeg kobler den til komponent, kompositt eller s-video? (Har 32" lcd) Lurer på dette siden jeg allerede har en 360 som jeg har koblet med komponent, så hvis jeg skal bruke det må jeg hele tiden skifte kabler hver gang jeg skal bruke wii eller 360.. En annen ting jeg lurer på er om jeg trenger å kjøpe sd-kort, hvis jeg har tenkt å laste ned en del gamle klassikere? Tar disse spillene mye plass? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) KJØP nye kabler, det følger med heilt standard søppel kompositt kabler med i pakken. Og disse tar seg spesielt dårlig ut på ein HDTV. Komponent er selvfølgelig å foretrekke, men dersom du vil slippe det å bytte mellom 360 og Wii bør du i det minste kjøpe deg ein RGB-kabel til Wii. Det følger med ein 512MB brikke i konsollen, det holder til ein del spill meiner eg. Endret 14. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 - Ny kabel, komponent om du har flat-tv, rgb-scart om du har vanlig tv. - 1 ekstra wiimote, og 1 ekstra nunchuck, om du vil spille mot kompis - Classic-kontroller om du vil spille nedlasta spill fra virtual console, (n64, snes, nes osv) SPILL! De fleste Elkjøper skal ha mario galaxy på lager, og nye forsyninger skal være på vei inn til de som er tomme. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Da får jeg kjøpe og pakke inn nunchuck & wiimote + Mario Galaxy på Spaceworld eller Elkjip. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
neowulf Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) kjøp en dobbel lader. til kontrollene Endret 15. desember 2007 av neowulf Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Sniklåner denne tråden jeg litt. Er det vits i å bytte ut de orginale kablene med en RGB-kabel? Sitter med 32" 100hz widescreen CRT, vil det bli noen særlig forskjell? Og regner med de uorginale RGB-kablene er like gode som nintendos RGB-kabler(som jeg synes er litt vel dyre)? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Om TVen din har støtte for RGB, så tror jeg nok at det er verdt det ja. På min prosjektor ble det voldsom forskjell, noe som kanskje ikke akkurat kommer som noe sjokk med tanke på at bildet er mye større, men også fargene osv.. ble mye bedre, og dette vil ihvertfall bli en markbar forskjell. Blir nok sikekrt også et lite hakk skarpere. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har RGB støtte ja. Så må vel kanskje sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå