Schnell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) som overskriften sier... benet har alltid begynt å hoppe litt sånn av og til, men jeg har alltid greid å stoppe det. men nå i det siste har det komt sånne.. spamser eller hva jeg skal kalle deg smo gjør at beinet mitt bare hopper og hoppper og jeg greier ikke stoppe det selv om jeg prøver. det stopper først når jeg begynenr å gå mye. hva kan det være? jeg er redd det er en dødelig sykdom, fetteren min sier han tror det er kreft Endret 14. desember 2007 av Schnell Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kreft?Tuller du med meg?? Haha..neida kreft er det nok ikke...spamser er det heller ikke...spasmer derimot kan det være..ufrivillige muskelsammentrekninger... Men du burde gå til en lege bare for å sjekke:) Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 jeg har time på mandag, men jeg er bare så bekymret så jeg greier ikke tenke på annet. nei jeg trodde ikke det var kreft asså, det er bare fetteren min som sier at faren til en kompiss av hans fetter hadde noe liknenede og han døde av kreft, så han var overbevist om at jeg hadde det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kan være noe så enkelt som kalium-mangel Spis masse banan og se om det hjelper. (Det er mye kalium i bananer) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 RLS / Restless Leg Syndrome ? eller er det noe annet ? Har litt sånn jeg og. Sitter ofte og rører på det ene benet. Men alltid det venstre av en eller annen grunn Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Nei,kreft og noe sånn død eller amputasjon skal du bare slå fra deg med en gang. Eg så litt tåkete på ene øyet for en stund siden,og så på nettet og så at symptomene var akuratt de samme som grå stær..og at det senere spredde seg til det andre øyet..fikk helt noia i 5-6dager..gikk til øyelege..og det vare bare en litt skjev hornhinne..ingenting farlig. Poenget mitt er...ikke tro det verste:) Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 amputasjon Det har jeg ikke tenkt på en gang, ,tenk vss jeg må det *løper og henter noen bananer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 neinei nå må du ikke klikke helt Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Schnell er en smule paranoid Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Schnell er en smule paranoid Neppe paranoid. Schnell: Håper du finner ut hva det er når du er hos legen. Endret 14. desember 2007 av Q-tip Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 jamen herregud da det går ikke an å spørre om noe her uten å bli stemplet som hypokonder. er det rart jeg er litt redd når beinet mitt plutselig har begynt å leve sitt eget liv? bare hopper og danser sin egen sjø, jeg har ingen kontroll over det Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Mulig at det er dystoni du har, kan passe med beskrivelsen din, selv om den er litt tynn. EDIT: Når jeg ser nærmere, så er det sannsynligvis ikke det likevel. Endret 14. desember 2007 av Q-tip Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hehe... Kan vi få en liten update fra beinet ditt? Lenke til kommentar
Delloptimist Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kanskje du har TICS; ufrivilige bevegelser i en legemsdel? Oppsøk fastlegen din hvis dette problemet er ganske frustrerende Lenke til kommentar
Beli Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 opplever det selv, ofte i forbindelse med at jeg fryser. Kle deg godt på bena! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 ja det hopper og danser fortsatt. jeg var hoss legen på mandag og de sendte meg til sykehuset for røntgen men de fant ingenting. så han der legen sa bare det ikke var farlig, så forklarte han va det var men jeg fattet det ikke men det var i alle fall ikke farlig! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hopper beinet ditt ennå, Schnell, eller er det bra? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 ja det gjer nok det eg er redd det er kreft har vore hoss legen 3 gonger men han finn aldreg noke gale med det... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 ja det gjer nok det eg er redd det er kreft har vore hoss legen 3 gonger men han finn aldreg noke gale med det... Jeg har også sånn innimellom og det bråker veldig i timene på skolen. Jeg syns det bare er morsomt. ^^ Du får bare se på den lyse siden av saken, og tenke at du sikkert trimmer musklene i beinet automatisk og ikke trenger bruke penger på disse produktene på TV-shop. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Søstra mi hadde sånn i armen, rett under albuen. Ho ble lagt inn på sykehuset og en hel utrolig masse tester av alle typer og om alle forskjellige ting ble utført. Legene fant ingenting. Det ga seg av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå