ChalStye Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 jeg har bare bygd en maskin og den har fungert nesten helt til nå(fungert i litt over 6 månder)så for et par dager siden ga harddisken min tegn på at den vil gi opp , men den har ikke gitt opp enna :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 har bygd så mange pc'er at jeg ikke har telling på det engang, godt over 50stk nå :smile: har ikke hatt noe spess problemer untatt den første, der viste det seg at biosen var f#cka :x Lenke til kommentar
starfish Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg bygde denne pc'n jeg sitter på nå uten problemer. Det var jo kjempelett! Min far trodde at når jeg sa at jeg skulle bygge, så skulle jeg liksom sette sammen vær eneste lille del på hovedkortet. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har bygget ganske mange maskiner og har vel aldri hatt noen større problemer.. Lenke til kommentar
tassadar1 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 har aldri hatt alt riktig, altid noe som ikke funker, enten så har jeg glemt noe, så tar det en evighet før jeg finner det ut, eller så har jeg satt LED'ene feil, det skjer nesten altid, det er det som skjer når du gir blaffen i manualer, de er til og se i etter du har driti deg ut :oops: Men det er jo masse folk du kan spørre om hjelp fra da 8) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 2 av 3 maskiner gikk bra den siste gikk til hel**** men var nok ikke bare min skyld, herpa dritt deler og kjipe h@re komplett.... men men Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Eneste problemet jeg har hatt når jeg bygger maskin er pengene :x Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 På min første kjøpte jeg en jalla cpuvifte og e jalla kab :oops: Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 heh..ja...hmm.tørr jeg dette da.. nædda.. jeg jeg har hatt endel prob. med min pc..men halvparten har ikke vert min skyld:: Førstegangen noe skjedde gikk harddiken. :x Så lånte jeg bort skjermkortet så var det ødlagt :o Så nå for litt siden, satte jeg shimmen litt feil så kjøler ikke fikk nok kontakt med core.. :x og av en eller annen grunn gikk hovedkort i samme slengen.. jaja..selger ikke vg for ingenting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå