Sargent Fire Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja dere ser topicen. Her på forumet får vi nesten bare høre at det går feil, men nå vil jeg høre av det som klarte det problemfritt! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja det har jeg optil flere ganger Har bygd flere maskiner uten at det har oppståt noen problemer. Det gjelder å velge komponenter som passer sammen. 8) Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har bygget 5 maskiner og oppgradert ofte uten noen problemer. Har riktignok ødelagt en COM-port en gang, men det er mange år siden (det er ikke smart å "hotplugge" COM-utstyr...). Ellers har du rett i at det er mye trist lesning på dataforum, men det er viktig å huske at det stort sett går bra. Det er i alle fall det håpet jeg klamrer meg til hver gang jeg legger ut tusenvis av kroner og ber en stille bønn om alt må fungere stabilt. Men jeg er enig med Fixer'n i at det er viktig å tenke gjennom delene man putter inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja det har jeg optil flere ganger Har bygd flere maskiner uten at det har oppståt noen problemer. Det gjelder å velge komponenter som passer sammen. 8) Nei ikke bare derfor? Veldig viktig å ha ta deg rikelig med tid når du bygger en pc, og bruke manualen først ikke etter på når du får problemer. Har aldri hatt noen store problemer med pc'ene mine, satte hdd LED feil vei noen ganger. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det der med å ta seg god tid, lese manualen og være systematisk er vel nøkkelen. Husker første gangen jeg bytta hovedkort. Hadde ikke peiling på hva jeg holdt på med og var drit nervøs. For å være sikker på å plugge allt riktig laget jeg fargekoder med elektrikerteip. Kanskje litt overkill, men det gikk bra. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Joda, ikke hatt noe problemer med bygging jeg heller. Men på forumet hører vi jo mest om folk som har problemer, derfor er vel bildet litt snudd. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 får aldri problemer med pcen min og de jeg bygger aldri fått problemer uder bygging Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 7 stk ja Håper jeg skal klare mitt nye oppsett uten problemer! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har ikkje opplevd problem med sjølve bygginga, men har vore borti at komponentar som virkar den eine dagen er døde den neste..... Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har mekka 3-4 pcer, helt uten problemer. Har et par kamerater som har mekka pcer, og bare hatt problemer.. Og få komponeter som ikke funker er deprimerende.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ta deg god tid, sett deg inn i de forskjellige manualene, ikke hast med å få inn komponentene, se over til slutt, vær obs på problemfaktorer. Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Holder på selv, So far so good! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har bygget 7 maskiner uten problemer, og den 8. denside alså, den var det en defekt psu som gjorde at maskinen skrudde seg av plutselig, har prøvd alt mulig utennom PSU'n og jeg prøvde abselutt alt, men nå virker maskinen, etter nytt psu... Lenke til kommentar
mind Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ja det har jeg optil flere ganger Har bygd flere maskiner uten at det har oppståt noen problemer. Det gjelder å velge komponenter som passer sammen. 8) Nei ikke bare derfor? Veldig viktig å ha ta deg rikelig med tid når du bygger en pc, og bruke manualen først ikke etter på når du får problemer. Har aldri hatt noen store problemer med pc'ene mine, satte hdd LED feil vei noen ganger. Det spørs nå litt på dine kunnskaper fra før da. du kan si det sånn.. jeg har aldri lest en data manual, men har heller aldri hatt noen problemer. det er bare å kjenne til komponentene og hvor dem hører hjemme. (litt kjekt å slå av spenningen til maskinen først da ) men tror du f.eks. at de inne på komplett bruker manualen når de skal sette sammen en maskin til en kunde? Lenke til kommentar
alos Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 hvis man tar alle forhåndsregler burde det gå ganske greit å bygge en ny maskin uten problemer, har selv gjort det flere ganger. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Nei ikke bare derfor? Veldig viktig å ha ta deg rikelig med tid når du bygger en pc, og bruke manualen først ikke etter på når du får problemer. Har aldri hatt noen store problemer med pc'ene mine, satte hdd LED feil vei noen ganger. BAH! Bare pingler og kvinnfolk leser manualen! HAHAHA! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 15stk ellernoe, iforhold til hvor mange som holder til her Svakt Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 15stk ellernoe, iforhold til hvor mange som holder til her Svakt Du kan ikke regne med at alle har giddi å svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå