Matsrefsnes Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hei, jeg vurderer å kjøpe meg ny mobiltelefon. Jeg er interessert i en telefon med mulighet for tilkopling til pc via usb, e.l. slik at jeg kan komme meg på internett med laptopen. Hadde vært fint å få en anbefaling av noen som har prøvd dette. Er det noen månedspris på denne løsningen eller går det an å surfe fritt med ubegrenset nedlastning og høy hastighet via mobiler med 3G/Edge? Endret 14. desember 2007 av Matsrefsnes Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ubegrenset 3G til 499,- fra netcom, eller ubegrenset datatrafikk. Dette gjelder om trafikken går over gsm også. Dette fungerer bra, er 3G dekningen god så kan jeg se filmer på break/youtube uten å måtte vente på loading. Problemet oppstår først når det er dårlig dekning, kjøp derfor en telefon med edga og 3g. Har du kun 3g tror jeg ikke du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Matsrefsnes Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ubegrenset 3G til 499,- fra netcom, eller ubegrenset datatrafikk. Dette gjelder om trafikken går over gsm også. Dette fungerer bra, er 3G dekningen god så kan jeg se filmer på break/youtube uten å måtte vente på loading. Problemet oppstår først når det er dårlig dekning, kjøp derfor en telefon med edga og 3g. Har du kun 3g tror jeg ikke du blir fornøyd. Ok, dette var jo vel dyrt da. Nesten like greit med vanlig bredbånd da? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Anbefaler deg å titte litt på løsningene til Netcom Connect som jeg har hørt mye om. Her kan du enten bruke egen telefon eller kjøpe et eget USB modem som jeg nesten anbefaler. De har løsninger fra 99,- i måneden på kveldstid/helg og maks 50,- pr. dag. Har også hørt fra folk som bruker ICE svært fornøyd med dekningen. Endret 14. desember 2007 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå