bigwill Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei Lurer på en sak. Jeg har en modda xbox som jeg hittil har brukt scart på. (Mot samsung M72 lcd tv). I dag har jeg kjøpt meg en komponetkabel og koblet opp. Så har jeg -Endret til NTSC i enigma video -Enables 1080i på ms dashboard (under system). Men så.....trodde jeg at bilde skulle bli myyye bedre. Men det syntes jeg ikke det gjør. Menyene o.l er jo mye bedre. Skarpere osv. Men selve avspillingen var det ikke mye forskjell på. Jeg ser mest streaming av film, prison break osv osv Er det noe jeg gjør galt eller er ikke kvalitetsforskjellen stor mellom scart(pal) og component(ntsc og 1080i enablet) Noen som har noen erfaringer å dele? Bigwill. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er vel avhengig av materialet du spiller av. Det er vel bare film & tv i hd kvalitet som blir bedre. xbox spill var vel ikke i HD så vidt jeg husker Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen få spill støtter høyere oppløsning enn 480/576p, disse vil du kunne dra nytte av. For avspilling av filmfiler i HD-oppløsning, tror jeg ikke den gamle Xbox er kraftig nok. Lenke til kommentar
bigwill Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Noen få spill støtter høyere oppløsning enn 480/576p, disse vil du kunne dra nytte av. For avspilling av filmfiler i HD-oppløsning, tror jeg ikke den gamle Xbox er kraftig nok. Det stemmer. Jeg har prøvde å spille av BBC Planet Earth i 720P Det hakker. Men jeg trodde at når xboxen oppskalerte bilde til 720p så skulle det bli litt forskjell fra vanlig SCART. Men kan ikke se store endringene. Eneste fordelen hittill er at jeg kan koble ps2 og xbox360 på samme kabel :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå