Gå til innhold

N82 - Hver gang jeg ringer står det "pakkedatatilkobling satt på vent"

Anbefalte innlegg

Hei, hver gang jeg ringer så piper det et lite pip og jeg får denne meldingen. Det står noe når jeg legger på og, er det noen som vet hva det er som forårsaker dette?

Pakkedata ikonet er på hele tiden hos meg og det eneste programmet jeg har installert er 1881 mobilsøk.

Nifty program foresten ;)

Vil bare forsikre meg om at det ikke er noe som driver å laster et eller annet hele tiden i bakgrunnen da dette kan bli dyrt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det gjør det nok. Jeg har bluetooth på mobilen men når jeg skal bruke den som 3g-modem til pcen bruker jeg alltid usb selv om jeg har bluetooth på laptopen fordi da lades den samtidig. :wee:

Lades N82 via USB? Det tror jeg ikke den gjør, men arrester meg gjerne om jeg tar feil.

Om den ikke lader via USB bør du lese følgende tråd, da det er blitt klart at mobilen bruker ca. dobbelt så mye strøm som ellers når den er tilkoblet USB:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=875133

Lenke til kommentar
Hei, hver gang jeg ringer så piper det et lite pip og jeg får denne meldingen. Det står noe når jeg legger på og, er det noen som vet hva det er som forårsaker dette?

Pakkedata ikonet er på hele tiden hos meg og det eneste programmet jeg har installert er 1881 mobilsøk.

Nifty program foresten ;)

Vil bare forsikre meg om at det ikke er noe som driver å laster et eller annet hele tiden i bakgrunnen da dette kan bli dyrt :)

Slik gjorde jeg på min N73, men tror det er tilsvarende på N82. Gå inn i menyen "Verktøy/Innst./Tilkobling/Pakkedata". Om verdien for "Pakkedatatilkobling er satt til "Når tilgjengelig" kan den endres til "Ved behov".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...