Pansergnom Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei, hver gang jeg ringer så piper det et lite pip og jeg får denne meldingen. Det står noe når jeg legger på og, er det noen som vet hva det er som forårsaker dette? Pakkedata ikonet er på hele tiden hos meg og det eneste programmet jeg har installert er 1881 mobilsøk. Nifty program foresten Vil bare forsikre meg om at det ikke er noe som driver å laster et eller annet hele tiden i bakgrunnen da dette kan bli dyrt Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det koster strengt tatt ikke noe å holde datalinjen åpen, hvis man ikke sender noe. Du kan jo sjekke loggen på telefonen for datatrafikk og se om det sendes noe som tilsvarer noe særlig økonomiske utlegg. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Men bruker ikke dette litt batteri? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, det gjør det nok. Jeg har bluetooth på mobilen men når jeg skal bruke den som 3g-modem til pcen bruker jeg alltid usb selv om jeg har bluetooth på laptopen fordi da lades den samtidig. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 ja, men da har jeg lyst å få det av sånn at det ikke er på hele tiden. Noen som vet hvordan jeg gjør sånn at det ikke er i bruk hele tiden? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) dobbel post* Endret 14. desember 2007 av Pansergnom Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Nå ser jeg det at siden jeg slo på tlfen igår før jeg gikk og la meg så har telefonen sendt 3,5kb og mottat 4kb. Det eneste jeg gjorde var å slå den på når jeg puttet den på lading. Noen som vet om mobilsøk 1881 kan være bak dette? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, det gjør det nok. Jeg har bluetooth på mobilen men når jeg skal bruke den som 3g-modem til pcen bruker jeg alltid usb selv om jeg har bluetooth på laptopen fordi da lades den samtidig. Lades N82 via USB? Det tror jeg ikke den gjør, men arrester meg gjerne om jeg tar feil. Om den ikke lader via USB bør du lese følgende tråd, da det er blitt klart at mobilen bruker ca. dobbelt så mye strøm som ellers når den er tilkoblet USB: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=875133 Lenke til kommentar
thrill Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hei, hver gang jeg ringer så piper det et lite pip og jeg får denne meldingen. Det står noe når jeg legger på og, er det noen som vet hva det er som forårsaker dette?Pakkedata ikonet er på hele tiden hos meg og det eneste programmet jeg har installert er 1881 mobilsøk. Nifty program foresten Vil bare forsikre meg om at det ikke er noe som driver å laster et eller annet hele tiden i bakgrunnen da dette kan bli dyrt Slik gjorde jeg på min N73, men tror det er tilsvarende på N82. Gå inn i menyen "Verktøy/Innst./Tilkobling/Pakkedata". Om verdien for "Pakkedatatilkobling er satt til "Når tilgjengelig" kan den endres til "Ved behov". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå