ekwathne Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Siden påske har den bare støvet ned. Satt fast i Zelda og har ikke prøvd siden. Lenke til kommentar
freke Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bruker Windows XP Media Center som mediasenter jeg. Tar noen fler formater enn 360 og ps3 virker det som Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bruker Windows XP Media Center som mediasenter jeg. Tar noen fler formater enn 360 og ps3 virker det som TVersity og en real codecpack på PC gjør at du får vist alt som er av filformater til PS3 (også X360 muligens, men det har jeg ingen erfaring med). Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei hei, jeg har nettopp fått min Wii og er skikkelig fornøyd etter bare et par timer med den... Kult at jeg kunne ta ut minnekortet mitt fra mobilen og bare stappe det rett inni og spille av alt sammen som slideshow, det visste jeg ikke var mulig:) Eneste som mangler nå er å koble meg opp mot nettet, har dessverre ikke trådløst i huset så de må fikses, funker denne: Usb ting... ? Og i neste omgang gleder jeg meg virkelig til å teste ut noen gode gamle spille med virtual console, men jeg undres litt på hvordan det funker... Er det bra utvalg av spill? Tenker særlig på gamle SEGA spill, koster de noe å laste ned til konsollen min? Er de like gøy som før? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Er mange spill ute ja, hvor mange SEGA spill vet jeg dog ikke. Kommer nye spill hver fredag Den USB tingen du viser der skal vel virke ja, står litt om den på Nintendo.no tror jeg. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Men koster de spillene noe? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Mellom 40kr og 80kr. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bruker Windows XP Media Center som mediasenter jeg. Tar noen fler formater enn 360 og ps3 virker det som Slenger meg på den.. Ser ikke helt poenget med å absolutt ville ha mediacenter i spillkonsoller. Det har vi PC til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå