LucarioX Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, som emne sier, hva er det du bruker din Wii til? Tror nok de fleste bruker den mest til spill, noe jeg også kanskje gjør. Likevel er jeg veldig glad i "Internett Channel", veldig praktisk om du er sliten og vil ligge i sofaen samtidig som du surfer rundt på internett. Siden jeg ikke har mulighet til å koble PC`en opp til TV`en er dette perfekt for meg. VC er også ganske genial, elsker å spille Paper Mario 64, kjøpte det aldri til N64, er derfor utrolig digg å kunne spille det på den lille hvite boxen. Noen som forresten har troen på at Wii kan klare seg som et "Mediacenter" om en stund? Kan vel la seg gjøre? Med støttte for HDD og DivX hadde den vel fungert ganske så bra? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Wii klarer seg fint som media center, bruk photo channel. Du kan også sette opp en TVersity server på pcn din så du kan streame div ting via internet channel. TVersity finner du her Endret 14. desember 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Min enhet brukes til det jeg kjøpte den for, spilling. Gidder ikke mokle med mediaserver tinger til den ettersom kvaliteten blir rimelig dårlig. Så jeg har den som en meget fullverdig "games only" enhet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Wii klarer seg fint som media center, bruk photo channel. Du kan også sette opp en TVersity server på pcn din så du kan streame div ting via internet channel. TVersity finner du her Jo, det er jo sant. Men virker ikke som om så mange bruker den som det. Men som du sier, den fungerer vel egentlig helt fint som det. Men for min del er det viktig at et Media Center har noen USB porter som kan brukes, brukes til å koble til kameraer, harddisker og MP3 spillere. Håper Nintendo skjønner det Endret 14. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Wii klarer seg fint som media center, bruk photo channel. Du kan også sette opp en TVersity server på pcn din så du kan streame div ting via internet channel. TVersity finner du her Jo, det er jo sant. Men virker ikke som om så mange bruker den som det. Men som du sier, den fungerer vel egentlig helt fint som det. Men for min del er det viktig at et Media Center har noen USB porter som kan brukes, brukes til å koble til kameraer, harddisker og MP3 spillere. Håper Nintendo skjønner det Er da 2 usb-porter bak? :S EDIT: Glemmer meg helt her, bruker Wii'en min mest til spilling, surfer litt på nettet osv. Endret 14. desember 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Det er jeg fullt klar over. Er bare det at de ikke kan brukes til så mye Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er jeg fullt klar over. Er bare det at de ikke kan brukes til så mye Lade PS3-kontrolleren og iPhone Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 For det meste til å spille Gamecubespillet SSBM på den. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Min støver dessverre ned. Er vel mangelen på gode spill som er hovedproblemet. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Min brukes som støvsamler. Men skal nok spille noen timer Mario i julen. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja, som emne sier, hva er det du bruker din Wii til? Tror nok de fleste bruker den mest til spill, noe jeg også kanskje gjør. Likevel er jeg veldig glad i "Internett Channel", veldig praktisk om du er sliten og vil ligge i sofaen samtidig som du surfer rundt på internett. Siden jeg ikke har mulighet til å koble PC`en opp til TV`en er dette perfekt for meg. VC er også ganske genial, elsker å spille Paper Mario 64, kjøpte det aldri til N64, er derfor utrolig digg å kunne spille det på den lille hvite boxen. Noen som forresten har troen på at Wii kan klare seg som et "Mediacenter" om en stund? Kan vel la seg gjøre? Med støttte for HDD og DivX hadde den vel fungert ganske så bra? Går mest i spilling, VC og internettkanalen når jeg ikke har en datamaskin i nærheten. De andre kanalene bruker jeg minimalt. Lenke til kommentar
JV Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bruker den til det eneste jeg føler den duger til; spill. Og til spill synes jeg den er konge! Har kost meg masse med SMG, RE4 og Super Paper Mario i det siste. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hender jeg bruker nettleseren en del, men det går for det meste i spilling, så klart. Ikke bare spilling av Wii-spill, må nevnes. Holdt igjen to spill når jeg solgte mine kjære Gamecube: Zelda: The Wind Waker og Lego Star Wars (Det første), fordi disse var de to jeg følte jeg virkelig hadde lyst til å spille igjen en gang i tiden. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bruker den ikke til noe, den bare støver ned... Lenke til kommentar
freke Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg bruker den til å dra damer med. Sekundær funksjon: spill. Hehe Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Uff, WII virker så konge. Jeg har tenkt på å kjøpe en men førts må jeg få skrapa sammen noen cash:$ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Uff, WII virker så konge.Jeg har tenkt på å kjøpe en men førts må jeg få skrapa sammen noen cash:$ Tro meg, den er ikke like konge som du tror. Den blir fort kjedelig. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Uff, WII virker så konge.Jeg har tenkt på å kjøpe en men førts må jeg få skrapa sammen noen cash:$ Tro meg, den er ikke like konge som du tror. Den blir fort kjedelig. Quote for truth Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Uff, WII virker så konge.Jeg har tenkt på å kjøpe en men førts må jeg få skrapa sammen noen cash:$ Tro meg, den er ikke like konge som du tror. Den er enda bedre! Fiksa det for deg jeg Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 SMG ftw! og Metroid Prime 3, så ja, til spilling Bruker heller PS3'n som mediasenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå