NuB Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Nei, det jeg snakker om er ikke det at Opera "dobbeltloader" siden hver gang lastes. Jeg har Opera 6.04 (spar svar av typen "oppgrader til 7.1" takk) og har i dag oppdaget et pussig fenomen med VGs hovedoppslag. Det gjelder deres nåværende oppslag "- Ikke siste sjanse for Irak" og det gjaldt den forrige saken de hadde på topp. Store deler av området der saken ligger på hovedsiden er en link til en gjeng bilder av en smilende baby, et eller annet om at man kan bestille kopper og musematter osv med sine egne bilder på. Linken "Les hele saken" er blant dem som ikke fungerer i min Opera. Er det andre som kan bekrefte dette merkelige fenomenet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 jeg har ingen problemer med siden jeg, rart. Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har opera 6.05 og sjekket det du sa, og jammen kom jeg ikke inn på det der klokke-koppe-Tskjorte-greiene. Merkelige saker. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Virker som det er no kødd en plass, jeg kan klikke hvor som helst øverst på den hovedsida.. det er som at det babyopplegget ligger i bakgrunnen.. Selv hvis jeg klikker på enkel tekst (ikke link) får jeg opp det opplegget.. Opera 7.0 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Samme problem Opera 7.0 Noen som har sagt fra til vg-nett? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Øi ! jeg har også dette problemet, og jeg bruker IE 5.0 ! Lenke til kommentar
Zpeidar Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Kan ha noe med valentines annonsen deres, den har med bilder til opplasting http://www.vg.no/foto/produkter/?spesial=valentine er addressen dit, men problemet deres er at hele toppen av sida linker dit. Jeg har Opera 7.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå