EG-s Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fikk rma nummer på en ødelagt vare, og sendte denne til amentios leverandør pr instruks. Varen ble sendt 23.11, så kontaktet leverandøren denne uken direkte etter å ha søkt opp en email adresse. Hadde ikke kollinr for hånden, men leverandøren kunne ikke finne noen info hverken med rma eller amentio ordre nr. ved en tilfeldighet dukket kvitteringen opp, og siste sporing er at pakken ble LEVERT / MOTTATT TIL UTKJøRING den 27.11. Venter på svar fra leverandør om de finner varen med kollinr, men 13 dager virker lenge for å sjekke at en ekstern disk ikke virker. Amentio som vanlig svarer ikke på email, og var opptatt når en prøvde å ringe. Hvis leverandør fortsatt ikke finner varen, er det amentio en skal fforholde seg til? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er Amentio du har handlet hos, og det er de som er ansvarlige for varen. At de har valgt å benytte seg av forskjellige leverandører er Amentios problem, ikke ditt. Bare synd at Amentio er vanskelige å komme i kontakt med. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Er siste gang en benytter amentio etter denne erfaringen. Når det tar 3 uker og fortsatt ingen løsning på en enkelt disk, lover det ikke godt. Må sies at leverandøren svarte iløpet av timer på emailene, og får se hva de sier på mandag. Amentio svarer som nevnt ikke på email, og ifølge sentralbordet er de alle "opptatt". leste artikkelen i adressa at "butikken" består kun av et automatiser innkjøpssytem. De kom på topp i pristesten, ikke rart når kunden selv må kontakte amentios leverandør Endret 15. desember 2007 av EG-s Lenke til kommentar
reor Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når Amento ikke vil svare pr mail så send en fax eller rekomandert sending hvor du kommer med din fremstilling og vedlegger kopi av sakens dokumenter. Sjekk også opp din egen konto og ta utskrift av returbeviset som skal finnes der hvis du har returnert varen i henhold til selskapets retningslinjer. Gi selskapet en svarfrist før du vurderer å gå videre med saken. Amentio AS Kontoradresse: Travbaneveien 3 7047 Trondheim, Postadresse: ... 7444 Trondheim, Tlf: 73 84 96 90 Fax: 72 81 04 49 [email protected]. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Vel, leverandøren har kreditert dem. Fra dem har kontakten vært raskt, men amentio nekter å svare. Angående fraktkostnadene så var det ikke av interesse, men etter dette kommer de til å bli krevd innbetalt. Endret 18. desember 2007 av EG-s Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 De kom på topp i pristesten, ikke rart når kunden selv må kontakte amentios leverandør Det må man ikke, man kan fint velge å forholde seg utelukkende til Amentio. At Amentio ønsker det annerledes er sikkert riktig.. og lite kundevennlig. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 vel fikk tilslutt svar at ny vare var tilsendt, så får se. Ang. kostnad for retur nevner de at en får igjen dette ved neste kjøp........ Er vel ikke helt etter boka, samt varekostnad+frakt trekkes automatsk ved visa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå