bjaa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Her kan dere diskutere hvem pokemon som er råest, personelig liker jeg Squirtle og den sove greia... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 min avatar er tøffest!!!!! (det er Cubone som ruler min avatar!) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg skal skaffe meg pokemon avatar jeg og... Edit: har fiksa avatar nå Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 /me digger primeape!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Psyduck, Dugtrio, Articuno og Magicarp er jo de råeste da. Edit: Det heter "pokèmon", ikke "pokëmon". Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Pokèmon? I alle dager gutter, hvor gammle er der i grunnen Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 jeg sier bare: :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Pokèmon? I alle dager gutter, hvor gammle er der i grunnen jeg er 18 ...... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Pokèmon? I alle dager gutter, hvor gammle er der i grunnen 15 her. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Pokèmon? I alle dager gutter, hvor gammle er der i grunnen er 17 nå og har ikke så stor interesse for pokemon lenger, men vi skal ikke mer enn 1,5 år tilbake i tid før vi finne meg, en gameboy og et pokemon spill Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Butterfree er jo råest da!! 8) 8) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hadde ikke du en BMW eller no som avatar før da bjaa? Må være surt å inrømme at pokemon er tøffere ja. :o Lenke til kommentar
Aem_Kei Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hehe, jeg liker best Charizard jeg da, noen som er enig...? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Butterfree er jo råest da!! 8) 8) Den kjeksen der kan jo ikke en dritt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Dere skal få sånne pokemon-kort i julegave av meg alle sammen! :-? Fatter ikke hva som er med disse mongolide tegneseriene... Er jo bare noe handlingsløst idioti som hjernevasker unger, og gir dem epelepsi... Noen tegnefilmer som er akseptabelt å se: Tom & Jerry Donald Duck Mikke mus Langbein etc... Daffy duck Snurre sprett etc.. Simpsons Futurama Family Guy South Park DETTA er goe greier.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Hadde ikke du en BMW eller no som avatar før da bjaa? Må være surt å inrømme at pokemon er tøffere ja. :o Jo da, jeg hadde en Bmw som avatar, men nå er det Pokemon som er inn! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Pokèmon er kult! Primeape er HEFTIG! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Primeape er HEFTIG! Hvorfor det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Primeape er HEFTIG! Hvorfor det? Han/den er kulere en din avatar :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå