MrBjoern Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er ikke ofte jeg har behov for å åpne noen realmedia filer (.rmvb) men nå må jeg altså det, og jeg får bare en feilmelding i Totem. En feil har oppståttCouldn't find a realvideo shared library for version 4 Så, spørmålet er bare hva jeg må gjøre? Er vant til at det popper opp ett lite vindu, med forslag til codec... mrbjoern Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Prøv å installer win32codecs og gstreamer-pitfdll. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Realplayer Ikke ofte man møter på real media filer lenger heldigvis. De tok vel livet av seg selv med all reklame og dritt de putta inn i spilleren sin. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Hmm... etter litt søking fant jeg en deb fil til RealPlayer 10. Og den virket fint. win32codecs og gstreamer fant jeg ikke i synaptic i dag, litt rart, egentlig... =/ Anyways, tusen takk, begge to mrbjoern Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvis du legger til MEDIBUNTU pakkebrønnen får du tilgang til litt flere codecs o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå