schoolbus1337 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hei, kjøpte en av disse for en uke siden.... jeg har koble den til riktig og alt, men den kommer ikke opp på min datamaskin! jeg har satt alle Sata portene på Auto, og hardisken kommer opp i enhetsbehandling... men ikke på min datamaskin. er dt bare en defekt vare? eler gjør jeg noe galt. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det kan hende at harddisken er installert, men at den ikke er blitt tildelt et stasjonsnavn. Gå inn på kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandling -> diskbehandling og se om du finner 500GB med uallokert diskplass. Hvis du gjør det, gir du den et stasjonsnavn, formaterer disken og etter det vil den dukke opp og være brukelig. Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Det kan hende at harddisken er installert, men at den ikke er blitt tildelt et stasjonsnavn. Gå inn på kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandling -> diskbehandling og se om du finner 500GB med uallokert diskplass. Hvis du gjør det, gir du den et stasjonsnavn, formaterer disken og etter det vil den dukke opp og være brukelig. hvordan formaterer man disken? den kommer opp under disker på enhetsbehandling. og hvordan gir jeg den et navn? Lenke til kommentar
stigallan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det kan hende at harddisken er installert, men at den ikke er blitt tildelt et stasjonsnavn. Gå inn på kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandling -> diskbehandling og se om du finner 500GB med uallokert diskplass. Hvis du gjør det, gir du den et stasjonsnavn, formaterer disken og etter det vil den dukke opp og være brukelig. hvordan formaterer man disken? den kommer opp under disker på enhetsbehandling. og hvordan gir jeg den et navn? Følg v3g4rd sin lille mini guide på hvor man skal gå så finner du den der, man skal ikke i enhetsbehandling Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Start->kjør->diskmgmt.msc(enter) Høyere klikk på disk formatere eller endre navn. Velg nfts filsystem for støtte for filer over 4gb. Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Start->kjør->diskmgmt.msc(enter)Høyere klikk på disk formatere eller endre navn. Velg nfts filsystem for støtte for filer over 4gb. derja! nå funker den!! takk! <3<3<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå