Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ingen xp på meg

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nettopp fått bålskjerm og 0x00000024 problemet på min bærbare datamaskin! prøvde å formatere PC-en, men det går ikke! Siden xp-CD-en sier at den ikke kan lese Noe harddisk i maskinen?!?! hva er det for no tull?

også prøver jeg å kjøre CHKDSK /F - metoden. men maskinen klarer ikke å komme inn på ''sikkermodus med bare kommandolinjen''.......Alt er helt fucked!

Kan en som er helt Pro' i data gi meg noen gode Tips til å redde denne stakkaren i nød?

Ville ha vært flott om jeg kunne få tips til å redde bildene jeg har i harddisken!

Kom igjen gutta! hjelp en i nød!

Takk :dribble:

Endret av deternator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

JA HURRA! endelig fikk jeg PC-en til live!!! :wallbash: FUCK YEAH!

Da jeg først skulle recover, så fikk jeg en utrolig ræva xp-cd av en kamerat!

så jeg skaffet meg heller en ny en i butikken! Og med den fikk jeg fikset harddisken med chkdsk /r-metoden!

TUSEN TAKK TIL SNIPPSAT, GABRIELV, DOCTOR OAS, TAS OG SWAT DUDE!

DERE ER MINE HELTER! GODE TIPS FRA ALLE DERE! TAKK TAKK TAKK! :!:

:devil: PS: hva er det med folk som sipper over emnetitlene mine?? Stikk å klag på overskriftene(emnetitlene) til dagbladet eller vg i steden for! LOL

Lenke til kommentar
JA HURRA! endelig fikk jeg PC-en til live!!! :wallbash: FUCK YEAH!

Da jeg først skulle recover, så fikk jeg en utrolig ræva xp-cd av en kamerat!

så jeg skaffet meg heller en ny en i butikken! Og med den fikk jeg fikset harddisken med chkdsk /r-metoden!

TUSEN TAKK TIL SNIPPSAT, GABRIELV, DOCTOR OAS, TAS OG SWAT DUDE!

DERE ER MINE HELTER! GODE TIPS FRA ALLE DERE! TAKK TAKK TAKK! :!:

:devil: PS: hva er det med folk som sipper over emnetitlene mine?? Stikk å klag på overskriftene(emnetitlene) til dagbladet eller vg i steden for! LOL

Ærlig talt. Ta deg litt sammen. Den tittelen sier ingen ting om dine feil uten å lese en relativt uoversiktelig post. Du skal være glad folk gidder å hjelpe en som skriver som en hyper dass. Moderatorene er her for å holde litt kvalitet og orden på forumet. Det er en grunn til at det fungerer!

Lenke til kommentar

Det er moderatorene som sier i fra at du ikke følger retningslinjene. På et forum så er moderator = Gud. Deres ord er lov. De har makt til å slette innlegge eller stenge ute brukere og ip-addresser. Du gjør som regel best i å følge dem når de kommer med slike henstillinger :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...