Gå til innhold

Assassin's Creed, ensformig?


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg startet å spille dette spillet for en uke siden i dag. I en annen trår skrøt jeg det opp i skyene, det var før jeg hadde spilt gjennom et par oppdrag. Herregud så repeterene. Det finnes grenser for hvor mange tårn jeg vli bestige og hvor mange uskyldige jeg vil redde. Dette blir for ensformig. Jeg kommer med andre ord ikke til å fullføre.

Lenke til kommentar

AC er like ensformig som veldig mange andre spill, det er bare blitt den store "snakkisen", så nå gidder plutselig ikke de fleste å spille det???

 

Hva er Crackdown da?

Eller GTA til tider for den saks skyld?

FPS er mindre varierte som oftest.

 

Men hey, er du opptatt av å ha samme mening som fellesskapet tror jeg ikke du liker det, de fleste som driter i hva de har hørt har jeg faktisk inntrykk av at liker AC veldig godt. Jeg er en av de, men jeg droppet å lese alt før jeg fikk spillet i hus også.

Selvsagt vet du drillen etterhvert i hva du skal gjøre, og ja det kunne vært ekstra variasjon, men at det er så ille at spillet blir flopp, tragisk, eller uspillelig er det dummeste jeg hører.

Det er en glimrende story, en av de bedre og mer fengende faktisk, og liker du story i spill, tror jeg AC faller i smak.

 

Virker som mange har forventet GTA i oldtiden og da skjønner jeg jo de ble skuffet, selv om jeg ikke skjønner hvordan de klarte å gjøre dette.

 

Nå, sett i gang lynsjen ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Vel man kan vel dele det opp i det å repetere kjedelige ting og artige ting. Å klatre opp i XX-antall tårn heile veien, er kjedelige ting syns eg.

 

Men når det er sagt, sandkasse spill generellt har eg aldri fallt for. GTA,saints row og crackdown er spill eg må få slengt etter meg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Vel man kan vel dele det opp i det å repetere kjedelige ting og artige ting. Å klatre opp i XX-antall tårn heile veien, er kjedelige ting syns eg.

 

Men når det er sagt, sandkasse spill generellt har eg aldri fallt for. GTA,saints row og crackdown er spill eg må få slengt etter meg.

 

Helt enig. Noen ting tåler å gjøres gang på gang fordi det er gøy og ikke minst utfordrende. Mens andre ting som ofte ser kult nok ut blir kjedelig i lengden. Det GTA har som AC ikke har er variasjon. Selv GTA er repetetivt, men man kan finne på så mye annet å gjøre hvis man skulle kjede seg.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Bioshock og Mass Effect på ps3 ja :roll:

 

Bah, sorry feil forum :p

 

I så fall så er det helt klart en tittel å vurdere, i alle fall så lenge Uncharted eller R&C ikke faller i smak.

 

Uncharted og R&C spiser drittspill som Assassin's Creed til middag hvilken som helst dag.

 

jo for eit drittspill...sikkert derfor det nærmer seg 5 millioner copies til nå...

 

dritt!

 

enda meir dritt..!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
AC er like ensformig som veldig mange andre spill, det er bare blitt den store "snakkisen", så nå gidder plutselig ikke de fleste

å spille det???

 

Hva er Crackdown da?

Eller GTA til tider for den saks skyld?

FPS er mindre varierte som oftest.

 

 

Nå, sett i gang lynsjen ;)

 

Alle spill er som oftest en repitisjon av seg selv, men det er likevel min mening at AC er på den ekstreme enden. Har du gjort det meste etter første snikmord, er de resterende oppdragene en eksakt kopi av det du allerede har gjort. De fleste spill varrierer på omgivelser og vansklighetsgrad for å bevare interessen. AC gjør ikke det noe særlig bra. Selv om det er 3 forskjellige byer, er de ikke særlig forskjellige, har du sett en har du sett alle. Historie er et annet virkemiddel for å få meg til å spille videre, men også der er AC svært kjedelig etter min smak. Den er litt spennende, men jeg blir ikke engasjert, den motiverer meg ikke til å spille videre. Dermed blir følesen av repitisjon overveldende stor i forhold til andre spill av denne typen

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Må være det mest repeterende spillet jeg har opplevd, etter Counter-Strike. :)

 

Gjelder det samme om igjen og om igjen: Finn tårn, hjelp folk, hjelp folk, gå tilbake, få godkjenning: DREP!

 

Men, morsomt spill ellers, utrolig herlig grafikk og animasjoner, men jeg sluttet etter 6-7 timer.

 

Tror jeg må ta det opp igjen, dog, sammen med PS3en :wee:

Lenke til kommentar

I så fall så er det helt klart en tittel å vurdere, i alle fall så lenge Uncharted eller R&C ikke faller i smak.

Uncharted og R&C spiser drittspill som Assassin's Creed til middag hvilken som helst dag.

Det hjelper ikkje det viss trådstartar ikkje liker dei spela (han har rett nok bare nemnt at han ikkje likte demoen av Uncharted). :)

 

For meg virker Assasins Creed som eit spel det er like greit å vente til det havner i billigkuren hos din lokale spelbutikk (evt. til det blir sal på nyåret).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...