Aleks Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei! Har tenkt til og skaffe meg Assassin's Creed, men jeg mener og ha lest at det blir veldig ensformig etter en liten stund. Er dette sant? Er AC virkelig verdt 500 kroner`? Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg synes AC er et veldig godt spill, men ja, det blir veldig ensformig i lengden. Jeg har kommet ca. halvveis og gidder ikke fortsette, for bare tanken på å gjøre det jeg har gjort så mange ganger før gjør at jeg ikke orker å fullføre spillet Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er veldig ensformig ja, men tenk på det som sex, det er nesten det samme hver gang, men like moro hver gang også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Joa.. Man har jo forskjellige stillinger i sex da.. forskjellige damer også Takker for svar, hvor lenge har dere ca spilt før dere har gått lei da? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg gikk ikke lei, jeg spilte det ferdig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Åja daså Men til dere som gikk lei da, hvor lenge spillte dere? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 tja, 3-4 timer kanskje. kom meg vel til alle byene 1 gang så fant jeg ut hvor ensformig det var =P ikke akkurat som jeg trodde, hadde ikke forventet at jeg skulle lete etter tårn hele tiden Lenke til kommentar
sollie Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kommer vel også litt an på hvor lenge du spiller av gangen, er nok mange die hards folk her inne som gamer til øya svir hver dag og da blir det kjedelig.Men for meg som får tilgan til ps3 og 40 tommer'n når kona er ferdig med sitt så holder et slikt spill lenge, og selv om oppdragene er nokså like, gjør det ingenting når det går dager imellom hver gang jeg fyrer opp spillet. Digg å bare sveve over takene og ta ut vakter og se på alle de smoothe bevegelsene. Eller tirre på seg vakter å se om du kan riste de av deg. Du finner noen pent brukte på Finn om du søker litt også. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 AC er et veldig bra spill som er vel verdt butikkprisen (sammenlignet med andre spill til samme pris). Du bør derimot ikk _kun_ spille AC i en lengre periode, men hel doser det utover flere dager, gjerne uker. Da "forsvinner" repetivheten og du kommer til å kose deg med spillet like mye hver gang du fyrer det opp. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har selv spillet. Spillet er som sagt bra men er altfor ensformig synes nå jeg. Hadde jeg hatt muligheten igjen ville jeg ikke ha kjøpt det men heller lånt det av en kamerat til jeg ble lei. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Spilte vel i 3-4 timer før jeg byttet det bort. Ekstremt ensformig. Hadde det man gjør 50 ganger i timen vært morsomt så hadde det jo ikke vært så ille, men det er jo ikke det heller! Endret 14. desember 2007 av qweac Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det kan bli veldig ensformig, men historien i spillet driver deg framover. Håper jeg ikke avslører noe, men herregud for en bra historie : D. For meg var det spillet verdt 600 kr. Spilte til jeg ble driit lei, det var som ca 4 timer hver dag, spilte sånn annenhver dag. Det funket helt bra = ) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Takker for svar. Tror ikke jeg kommer til og kjøpe AC med mindre jeg finner det til en veldig billig penge. Noen som har noen lignende spill? Litt Prince of Persia style? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Kjøp Uncharted! Ganske mye klatring der og, bare at du har gunner da... Endret 14. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tror jeg skal hive på meg et eksemplar av ass creed myself Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Kjøp Uncharted! Ganske mye klatring der og, bare at du har gunner da... Prøvde demoen.. Likte det ikke :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Ja eg syns det er veldig repeterende i den grad at eg ikkje orker å spille dette meir enn ett velykket oppdrag,kanskje ikkje så "mye" ein gang. Venter 1 dag eller noe syns eg det er greit å plukke det opp igjen. Men det blir raskt nok når det gjelder dette spillet her.. Endret 14. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Assassin's Creed, ensformig? Yup! Er allikevel et spill som kan være verd å skaffe seg. Spillet er pent og spillmekanikken synes jeg fungerer bra. Det er morro å sprette rundt i byene, selv om det blir plagsomt repetativt fort. Personlig så ville jeg helt klart kjøpt Bioshock eller Mass effect før dette spillet, men har du disse så er AC et spill som er verd å sjekke ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Bioshock og Mass Effect på ps3 ja Endret 14. desember 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bioshock og Mass Effect på ps3 ja Bah, sorry feil forum I så fall så er det helt klart en tittel å vurdere, i alle fall så lenge Uncharted eller R&C ikke faller i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå