Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Glenn og Kim Rune til finalen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) På forhånd tipper jeg Glenn og Bjørn Johan går til finalen. Det er fordi det er de to jeg håper går videre, og jeg har svært lite annet å basere tippingen min på enn det foreløpig. Endret 14. desember 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 håper også på at glenn og bjørn johan går til finalen! de har enormt talent og er veldig dyktige. kim rune blir litt for mye til tider og han hadde de svakeste prestasjonene i kveldens program syntes jeg. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Terninger: Glenn 1: 4/5 Glenn 2: 5 Kim Rune 1: 6 Kim Rune 2: 5 B.J. 1: 4/3 B.J. 2: 3 Rangert: 1. Kim Rune 2. Glenn 3. B.J. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Terninger: SNIP Rangert: 1. Kim Rune 2. Glenn 3. B.J. Så enig i den rangeringen der. Kim Rune var klart best igår, ingen tvil om det. Han har vært best i så og si samtlige finalerunder. En katastofe at han ikke gikk videre. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Den første opptredenen til Kim Rune ga meg faktisk assosiasjoner til mitt favoritt-idol of all times: Sebastian Karlsson, som endte på 2.plass i Idol Sverige 2005. http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå