Gå til innhold

Gi nettby max i julegave, ingen "skilt" om at det kostet noe, lovlig?

superninja

Anbefalte innlegg

Var å surfa rundt på nettby, og innpå profilane til folk, så såg eg ein knapp "gi nettby max i julegave til blablalba" så jeg tenkte jo "kult, sikkert noe gratis greier jeg kan gi" så jeg bare trykte og så kom ein beskjed "vil du gi denne brukeren nettby max, blablabla" og jeg trykte ok, og send, så kom det opp en beskjed "takk for bestillingen regningen er nå sendt til din mobil"

Men det sto INGEN plass om at det koster noe!

130933.jpeg

Er det her lov? vil ha tilbake pengene mine! Her er jo svindel på høyt nivå

Endret av superninja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var å surfa rundt på nettby, og innpå profilane til folk, så såg eg ein knapp "gi nettby max i julegave til blablalba" så jeg tenkte jo "kult, sikkert noe gratis greier jeg kan gi" så jeg bare trykte og så kom ein beskjed "vil du gi denne brukeren nettby max, blablabla" og jeg trykte ok, og send, så kom det opp en beskjed "takk for bestillingen regningen er nå sendt til din mobil"

Men det sto INGEN plass om at det koster noe!

130933.jpeg

Er det her lov? vil ha tilbake pengene mine! Her er jo svindel på høyt nivå

Mener du f.eks slik : "30 kr. for èn periode (20 dager) med max " ,som står på forsiden til profilene uten Nettby Max ??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Send mail til dem, og KREV pengene tilbake. Si du har bevis, gir de ikke tilbake, må du gå lenger med saken.

Du kan også sende noe til VG o.l at de har svindla deg om du ikke får det tilbake.. Gjett om de taper masse på det.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du vinner at du nesten garantert får pengene tilbake.

Det med VG kan også bare være en tom trussel, men du kan KREVE pengene tilbake. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Aha, er nettby lagd av VG? Haha, nei da hjelper ikke den trusselen mye, nei. :p

Nei, du får vel bare kontakte dem og kreve pengene tilbake. Dette er svindling.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Det STÅR jo at det koster 30kr!

Jeg har bestilt dette flere ganger, og der står det..

Så lenge det ikke opplyses i selve kjøpsøyeblikket eller tas forbehold / vises til prislister/vilkår er det ikke lov å ta betalt.

Anbefaler deg å kontakte kundeservicen og be de redegjøre for hvilken måte de opplyste deg om dette, og at du krever pengene refundert om de ikke kan stille med en forklaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...