Gekonody Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei, når jeg starter datamaskinen min, kommer det en durelyd - litt som en tørketrommel - fra bakre høyre hjørne på maskina. Jeg er ganske sikker på at dette er vifta, ettersom det virker ganske temperaturstyrt, samt at det faktisk er en vifte i bakre høyre hjørnet på maskina. Noen som vet noe om hva man gjør med dette, evt. om det er skadelig for maskina? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har du hatt pcen lenge? Det er nok støv som har lagt inni vifta over lengre tid, og stopper luftstømmen. Du kan prøve å åpne pcen eller blåse med trykkluft inn i kjøleribba for å se om dette hjelper. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan jo alltids åpne opp og ta en titt... Min har viften på nærmest konstsant, men den bråker ganske lite. Kan godt være det er noe med viften! Kjølingen bør holdei plenty, for Asus har grovt underclocket skjermkortet, som jeg tror bare ledesviaen heatpipe til cpu-kjøleren. Stock er 500/400, clocket det til 640/550, som er noe sånt som 8700GT, kjører helt stabilt og 50FPS i CoD4 ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå