olavgb Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Var litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, men havnet her Bare å flytte den hvis den er feilpostet Jeg driver en del å eksperimenterer med div programmer osv så det er ganske ofte jeg må starte opp i sikkermodus, formatere, osv. Da er det litt plagsomt å ikke få brukt tastaturet under oppstarten. Jeg får brukt det helt i starten når jeg kan trykke på DEL for å komme inn i BIOS, og jeg får brukt det i BIOS, men altså ikke når jeg skal velge sikkermodus, hvilket operativsystem som skal starte osv. Jeg mener å huske at det har funket før, men så slutta det å funke etter en formatering eller noe. Er litt flaut å spørre "svigerfar" om å låne tastaturet hver gang det skjer noe Jeg har logitech G15 USB og har prøvd med adapter for PS/2. Funker bare i BIOS'en med USB. Ingenting funker med PS/2 adapteren. Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Adapter funker bare hvis det er både USB og PS/2 utgang, kanskje det tastaturet har bare USB. Sjekk en innstilling i BIOS som heter 'Legacy USB', den skal være på. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Har leitet de fleste steder, fant ikke noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå