Gå til innhold

Fredrik Strømstad kanskje til Rennes!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes det høres bra ut, nivået vil nok passe han

Enig med deg der. Er ikke altfor høy fart i spillet, og krav til ekstrem fysikk eller teknikk som i de de aller største ligaene. Han kan nok bli en bra midtbanesliter, men jeg tviler på at han blir en stor stjerne.

har no troa på han jeg da, Kahlenberg i Auxerre var ikke tippa som no stor stjerne heller. men se nå SUPERSTJERNE i frankrike

Lenke til kommentar

Tror han på sikt kan få det bra til, nå har han ikke vært så god som han var i start i 2006 (var det vel?)

Men uten at jeg kjenner Källstrøm fikk han jo sitt gjennombrudd i nettopp Rennes før han ble kjøpt av selveste Lyon hvor han også brillierer. Som sagt jeg kjenner ikke Källstöm så godt, men skandinaviske fotballspillere har jo omtrent samme spillestil akkurat som at svenskene passer veldig godt i tippeligaen.

Håer ikke det ble for rotete skrevet :p

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Tror han på sikt kan få det bra til, nå har han ikke vært så god som han var i start i 2006 (var det vel?)

Men uten at jeg kjenner Källstrøm fikk han jo sitt gjennombrudd i nettopp Rennes før han ble kjøpt av selveste Lyon hvor han også brillierer. Som sagt jeg kjenner ikke Källstöm så godt, men skandinaviske fotballspillere har jo omtrent samme spillestil akkurat som at svenskene passer veldig godt i tippeligaen.

kan vel bli en ganske god spiller i Frankrike, nesten alle fra scandinavia har lyktes i Frankrike(spilt fast osv.) Elmander har jo også blitt en stor stjerne der borte

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

kallstrøm er meget god , tror nok han hadde gjort bra i premier league . vært moro og se han i pool

Lenke til kommentar

hehe, morsomt.. Rennes kjøper jo han nesten på hvert game hos meg i FM :p

Mange gode spillere i frankrike, tror han sikkert kan klare å spille i frankrike, men som andre sier, noen stjernespiller blir han nok ikke.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har en følelse av at Fredrik Strømstad ender opp i Brann helt mot slutten av sommervinduet.

Hva i all verden skal Brann med han? Sentralt på midtbanen er Brann så godt dekket at det virker merkelig å bruke midler på han. Brann bør styrke angrepet, i tilfelle karantene/skader på Helstad og Demba. Greit med Karadas som backup, men han er best å ha i forsvar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...