Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva synes du om dette, passer han inn i fransk fotball. Er det et altfor bra/dårlig lag for han? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Syntes det høres bra ut, nivået vil nok passe han Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Syntes det høres bra ut, nivået vil nok passe han Enig med deg der. Er ikke altfor høy fart i spillet, og krav til ekstrem fysikk eller teknikk som i de de aller største ligaene. Han kan nok bli en bra midtbanesliter, men jeg tviler på at han blir en stor stjerne. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Syntes det høres bra ut, nivået vil nok passe han Enig med deg der. Er ikke altfor høy fart i spillet, og krav til ekstrem fysikk eller teknikk som i de de aller største ligaene. Han kan nok bli en bra midtbanesliter, men jeg tviler på at han blir en stor stjerne. har no troa på han jeg da, Kahlenberg i Auxerre var ikke tippa som no stor stjerne heller. men se nå SUPERSTJERNE i frankrike Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Tror han på sikt kan få det bra til, nå har han ikke vært så god som han var i start i 2006 (var det vel?) Men uten at jeg kjenner Källstrøm fikk han jo sitt gjennombrudd i nettopp Rennes før han ble kjøpt av selveste Lyon hvor han også brillierer. Som sagt jeg kjenner ikke Källstöm så godt, men skandinaviske fotballspillere har jo omtrent samme spillestil akkurat som at svenskene passer veldig godt i tippeligaen. Håer ikke det ble for rotete skrevet Endret 14. desember 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Tror han på sikt kan få det bra til, nå har han ikke vært så god som han var i start i 2006 (var det vel?)Men uten at jeg kjenner Källstrøm fikk han jo sitt gjennombrudd i nettopp Rennes før han ble kjøpt av selveste Lyon hvor han også brillierer. Som sagt jeg kjenner ikke Källstöm så godt, men skandinaviske fotballspillere har jo omtrent samme spillestil akkurat som at svenskene passer veldig godt i tippeligaen. Håer ikke det ble for rotete skrevet kan vel bli en ganske god spiller i Frankrike, nesten alle fra scandinavia har lyktes i Frankrike(spilt fast osv.) Elmander har jo også blitt en stor stjerne der borte Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Strømstad kommer nok til å gjøre det bra, og blir kanskje bedre også, men tar neppe plassen til B.H.Riise på landslaget sin faste startings ellever. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå skal han trene med Monaco nå, men ville dratt til Rennes, selv om Monaco har penger som kan gi han en utrolig god lønn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 ser hvertfall ut som om det blir Frankrike som blir neste stoppested for han!! Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg håper i alle fall at han kommer seg vekk fra Start og 1. Divisjon. Han er jo helt suveren med ballen, og er like imponerende hver gang han er på banen for Norge.. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tror han på sikt kan få det bra til, nå har han ikke vært så god som han var i start i 2006 (var det vel?)Men uten at jeg kjenner Källstrøm fikk han jo sitt gjennombrudd i nettopp Rennes før han ble kjøpt av selveste Lyon hvor han også brillierer. Som sagt jeg kjenner ikke Källstöm så godt, men skandinaviske fotballspillere har jo omtrent samme spillestil akkurat som at svenskene passer veldig godt i tippeligaen. Håer ikke det ble for rotete skrevet kallstrøm er meget god , tror nok han hadde gjort bra i premier league . vært moro og se han i pool Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg håper i alle fall at han kommer seg vekk fra Start og 1. Divisjon. Han er jo helt suveren med ballen, og er like imponerende hver gang han er på banen for Norge.. Start åpner ikke for salg dette året. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) hehe, morsomt.. Rennes kjøper jo han nesten på hvert game hos meg i FM Mange gode spillere i frankrike, tror han sikkert kan klare å spille i frankrike, men som andre sier, noen stjernespiller blir han nok ikke. Endret 3. juni 2008 av vargaz Lenke til kommentar
mathiasb Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 For no vås! Strømstad stikker jo selvfølgelig til Stabæk:) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fredrik er lojal mot klubben og blir hoss oss, det er jeg 99,9 % sikker på! Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har en følelse av at Fredrik Strømstad ender opp i Brann helt mot slutten av sommervinduet. Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fredrik er lojal mot klubben og blir hoss oss, det er jeg 99,9 % sikker på! Ser det Fredrik spilte sin siste match for Start i dag! Le Mans, here he comes Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fredrik er lojal mot klubben og blir hoss oss, det er jeg 99,9 % sikker på! han er på vei til frankrike. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har en følelse av at Fredrik Strømstad ender opp i Brann helt mot slutten av sommervinduet. Hva i all verden skal Brann med han? Sentralt på midtbanen er Brann så godt dekket at det virker merkelig å bruke midler på han. Brann bør styrke angrepet, i tilfelle karantene/skader på Helstad og Demba. Greit med Karadas som backup, men han er best å ha i forsvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå