Aceface Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei, jeg lurte bare på om dette kortet har lydkort, så jeg slipper å kjøpe et ved siden av. https://prisguiden.no/product.php?product_id=73586 Kommer ikke til å bruke mer enn 2 høytalere/headset, så det er ikke så farlig om kortet ikke er så bra, men vil helst vite om kortet, hvis det har lyd, har en rimelig bra lyd. Usikker på om denne skal i lyd- eller hovedkortdelen, men poster det nå her jeg Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Spørsmålet er vel heller: Går det an å få tak i hovedkort uten integrert lydkort ? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 De nyeste hovedkortene har vel i grunn ganske bra integrert lydkort? Det har hvertfall kommet seg godt de siste årene. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 De nyeste hovedkortene har vel i grunn ganske bra integrert lydkort? Det har hvertfall kommet seg godt de siste årene. De fleste bruker Realtek 88x serien om dagen - de har blitt MEGET bra - ingen har sånn driversupport som Realtek, eneste minuset er at de har høyere cpu forbruk en dedikerte kort, men det spiller ingen rolle med dagens dual og quadcore prosessorer. Kortet du linket til mener jeg bruker Realtek 889 som er "top of the line" fra Realtek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå