Hotel Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 er det mulig å forandre logg-inn prossedyren fra "trykk ctrl+alt+delete" så ditt brukernavn og passord, til den vanlige metoden der du ser alle brukerne på PCen osv.....Forstår du? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Start->kjør->control Userpasswords2 og trykk enter Gå så på avansert->i bunnen ser du at det står "krev at brukeren trykker ctrl+alt+del", kryss bort denne. Deretter kan du gå inn i kontrollpanelet->brukerkontoer->"endre måten brukere logger på eller av" og velge velkomsskjerm. Endret 14. desember 2007 av Maxila Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Deretter kan du gå inn i kontrollpanelet->brukerkontoer->"endre måten brukere logger på eller av" og velge velkomsskjerm. jeg finner ikke den, er det ingen andre måter å gjøre det på?evt komme til den menyen? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er felre måter og gjøre dette på ja. Legger med en reg fil som gjølr det for deg. Den skal du bare åpne og trykke ja på, så skal velkomstskjermen være aktivert. enable_welcome_screen.zip Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Tusen Takk veldig snillt av deg, men hva gjør jeg om jeg vil skifte tilbake? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det letteste er egentlig og endre dette i brukerkontoer som ligger i kontrollpanelet. Her er det bildet av det jeg mener: Men om du ikke klarer og finne det så kan du bruke denne filen for og få det tilbake igjen. disable_welcome_screen.zip Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Fantastisk:D takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå