Lillehagen.no Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kameraten min har et lite problem. Han har nettop fått seg tastaturet Revoltec Fightboard Advanced, men det reagerer ikke når han prøver å skive noe. Det lyser med en gang han skrur det på, men det fungerer ikke å skrive noe som helst! Noen som kan hjelpe oss med dette problemet? We're desperate! Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Hva mener du? Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har du mulighet så er det beste at du tester dette på en annen maskin for å utelukke feil på maskina til kompisen din. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg solgte det til han og det funka fint på PC-en min liksom. Sykt rart at det ikke funker på PC-en hans..... Hva tror du kan være problemet.....? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Krever tastaturet noen form for drivere, så kan det hende disse ikke er (ordentlig) installert på maskina til kompisen din ... Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Fant ut problemet. Tastaturet fungerer bare på Pentium-prosessorer, mens han har AMD prosessor.... Lenke til kommentar
H80 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fungerer bare på Pentium-prosessorer? Jeg må si at jeg tviler sterkt på at det stemmer. Hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Haha, i lolled. Hvorfor skal prosessor ha noe med om et tastatur funker eller ikke? Høres utrolig rart ut.. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Det står på bruksanvisningen under system requirements Syns selv det er litt rart, men..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå