Nilsen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Corsair er tilbake med en ny serie strømforsyninger. Blir det gode ryktet styrket? Les mer Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) flott at dere testet den, men ting å legge til. fant dette på XS. http://www.xtremesystems.org/forums/showpo...mp;postcount=10 http://www.jonnyguru.net/forums/showpost.p...amp;postcount=5 TX 750 er produsert hos CWT ,mens TX650 er Seasonic S12-II er TX serien modulær ? fornøyd med min HX 620 i alle fall Endret 14. desember 2007 av Exentler Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Takk for at dere testet denne PSU'en. Har lurt litt på den i en stund. Synd at den støyer så mye mer etter 400W belastning. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 er TX serien modulær ? Etter det jeg har fått med meg, nei. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Veldig bra test! Lurer på om jeg ikke må vurdere en sånn en ved neste oppgradering. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Den er ikke modulær, nei http://images.gfx.no/394/394456/PC044542.jpg Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 oi. starter ikke strømpene inne psuen :S Lenke til kommentar
cc Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Takk for nok en god test av psu. Jeg savner kun en ting: Ta med den gjennomsnittlige lengden på ledningene på psu'en, si noe om hvordan lengden er i forhold til hva som er vanlig på psu'er, og også spesifisere om enkelte ledninger avviker mye fra det oppgitte gjennomsnittet. Det er utrolig surt å kjøpe deler som ikke passer i et stort kabinett. Det er også kjekt å få vite om ledningene er modulære. Takk! HX620 har gått ut av sortimentet hos Komplett, vet noen om Corsair kutter ut HX-serien fremfor TX eller noe annet som kommer? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kjøpte denne for 2 uker siden nå, og denne er ikke modulær nei. Kjøpte denne ilag med et 8800GTX kort, og tilsammen (selv om systemet i helhet ikke er "rått") er den veldig stillegående(!). Ledningene er lange og gode, og det er et kjempepluss (erfaring fra Mist500W) at ledningene ikke er strømpet før etter utgangen fra selve boksen. Eneste dette egentlig har å si er at de er umiddelbart mer tekkelige i å gjemmes bort/bøye umiddelbart. At den også har rom for 8800 i tospann er jo kjempefint imho. Dessuten håper jeg folk her ikke ser på non-modulært som en uting, da modulære PSUer som regel har mere ustabile spenningsverdier ved høy belastning. Fra meg får denne samme karakter som HW.no, selv om jeg ikke tatt noen form for spenningstester. Jeg oppfatter systemet her som mer stabilt (og utrolig nok) raskere. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tja, er ikke helt enig i konklusjonen til Hw.no , da det er et par ting som mangler i mine øyne : *En bedre og mindre støyende løsning. *Modulære kabler, ikke en uting men det er greit å ha valgmuligheten når man kjøper psu. Men, absolutt en bedre psu ja, men jeg savner dette for å gi topp karakter i boka mi i alle fall. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tja, er ikke helt enig i konklusjonen til Hw.no , da det er et par ting som mangler i mine øyne : *En bedre og mindre støyende løsning. *Modulære kabler, ikke en uting men det er greit å ha valgmuligheten når man kjøper psu. Men, absolutt en bedre psu ja, men jeg savner dette for å gi topp karakter i boka mi i alle fall. Corsair har også HX-serien som er modulær, de vil jo ikke utkonkurre sine egne produkter Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 en slik er bestilt, ligger vel å venter på meg på jobben på mandag Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Takk for nok en god test av psu. Jeg savner kun en ting: Ta med den gjennomsnittlige lengden på ledningene på psu'en, si noe om hvordan lengden er i forhold til hva som er vanlig på psu'er, og også spesifisere om enkelte ledninger avviker mye fra det oppgitte gjennomsnittet. Det er utrolig surt å kjøpe deler som ikke passer i et stort kabinett. Det er også kjekt å få vite om ledningene er modulære. Takk! HX620 har gått ut av sortimentet hos Komplett, vet noen om Corsair kutter ut HX-serien fremfor TX eller noe annet som kommer? Det kommer ganske klart frem nederst på side 2. http://www.hardware.no/tester/stromforsyni..._tx750w/45589/2 Hva som er normalt er litt difust, så vi har oppgitt den nøyaktige lengden, og anbefaler deg å måle i ditt kabinett for å se om det holder Lenke til kommentar
cc Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Takker, må ha vært trøtt siden jeg klarte å unngå en hel tabell Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har fått meg denne etter at Tt Toughpower 850w tok kvelden, og 5 harddisker med seg. Nå setter jeg min litt til Corsair 750w PSU. Skal montere denne i morgen. Monterte en Corsair 550w i kveld. Meget nett og strømsterk. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg kjøpte denne for et halvt år siden, og den gjør jobben sin i skrivende stund hvertfall. Hadde en Tagan 480W før dette som jeg hadde i 3 år før den takket for seg med et gnistrein inni boksen. Ingen klager før dette, men jeg tenkte jeg skulle prøve et nytt merke. Vi får nå se hva denne duger til - så langt fornøyd. Eneste minuset er at ubrukte kabler(vet det finnes et ord for det som jeg ikke husker akkurat nå) ikke kan nappes ut. En kompis kjøpte en annen modell i denne serien hvor dette var mulig, så jeg antok at det gjaldt denne også. Vel, my bad. Kunne byttet men jeg var on a mission for og si det sånn. Mayby next time.... Modulære kabler, modulære kabler... for pokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå